زندگینامه کامل نازنین نور داور مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلند + آدرس اینستاگرام

جدول یاب، محمد سیمری : نازنین نور یا با نام یا نوشین نور ، بازیگر و همچنین نویسنده ی ایرانی الاصلی است که به دلیل مهاجرت خانواده ی خود به کشور کانادا در دوره ی کودکی، در این کشور سکونت داشته است. اما او سپس به کشور ایالات متحده آمریکا مهاجرت می کند تا فعالیت بازیگری خود را در دنیای هالیوود آغاز نماید. بد نیست بدانید حضور در سه فیلم سینمایی در دنیای هالیوود در کارنامه ی نازنین دیده می شود!

نور

شاید این سوال برای تان پیش آید که چرا نام نازنین نور این چنین به سر زبان ها افتاده است؟ در پاسخ بایستی گفت جنجال حضور مهناز افشار در برنامه ی تلویزیونی پرشین گات تلند یا PERSIA’S GOT TALENT و عدم بازگشت او به ایران، سبب شناخته شدن وی توسط مردم ایران زمین شد! برنامه پرشین گات تلند یا PERSIA’S GOT TALENT با حضور مهناز افشار، ابراهیم حامدی یا ابی، آرش و همچنین نازنین نور در شبکه ی تلویزیونی MBC Persia (یکی از کانال‌ های گروه MBC) در حال تولید است و به زودی از این شبکه پخش خواهد شد!

مرکز پخش خاورمیانه یا Middle East Broadcasting Center یا به اختصار ” ام‌ بی‌ سی ” یا ” MBC ” بیش از ده کانال تلویزیونی دارد! بد نیست بدانید کانال خبری ” العربیه ” هم متعلق به همین گروه رسانه‌ ای می باشد.

مسابقه استعدادیابی

نور به ساز پیانو آشنایی کاملی دارد. نازنین در رشته بازیگری به تحصیل پرداخته است و مدرک خود را از دانشگاه تورنتو اخذ نموده است. اما درباره ی فعالیت های سینمایی نازنین نور لازم به بیان است وی بیشتر در سینمای کشور کانادا فعالیت داشته است. او فعالیت بازیگری خود را در مجموعه ی تلویزیونی ” Criminal Minds ” یا ” ذهن‌ های جنایتکار ” که از شبکه سی بی سی ایالات متحده آمریکا پخش شد، آغاز کرده است. البته بد نیست بدانید نازنین در نوشتن بخشی از فیلمنامه ی مجموعه ی پلیسی و درام ” Criminal Minds ” یا ” ذهن‌ های جنایتکار ” نقش داشته است!

نازنین نور دو سال پس از حضور و همکاری با مجموعه ی تلویزیونی پلیسی و درام ” Criminal Minds ” یا ” ذهن‌ های جنایتکار “، در سال ۲۰۰۷ میلادی در فیلم سینمایی ” A. deep love ” در نقش ” سیبِل ” به ایفای نقش پرداخت! این فیلم سینمایی را ” دارل اسمیت ”  کارگردانی کرده است که با فروش خوبی نیز مواجه شد. گر چه نقش او در این فیلم سینمایی آن چنان موثر و مفید نبود، اما در کارنامه ی کاری نازنین ثبت شد.

نور

نازنین پس از فیلم سینمایی ” A. deep love ” ، تا سال ۲۰۱۲ میلادی پیشنهاد خاصی نداشت! تا اینکه وی نقش کوتاهی را در مینی سریال ” Political Animals ”  یا ” حیوانات سیاسی ” ایفا کرد! او در این مینی سریال، نقش ” رکسانا سراج ” را بازی کرده است. نازنین به فاصله ۴ سال و در سال ۲۰۱۶ میلادی در یک قسمت سریال بلند ” Madam Secretary ” یا ” خانم وزیر ” در نقش ” سلیما تنگور ” بازی کرده است.

لازم به بیان است نازنین در حال حاضر در پروژه ی سینمایی ” A. Thousand Little Cuts ” یا ” هزار قطعه کوچک “، به کارگردانی و نویسندگی ” جاوش براندون “، در نقش ” کیارا آبوسون ” حضور خواهد داشت.

نور

حضور نازنین نور در مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلند یا PERSIA’S GOT TALENT

نور در جدی ترین فعالیت تلویزیونی خود در مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلند یا PERSIA’S GOT TALENT حضور پیدا کرده است و به عنوان داور در کنار مهناز افشار و ابی و آرش، خواننده های لس انجلسی کار قضاوت و داوری را بر عهده دارد!

نور

زندگی شخصی نازنین نور

نازنین در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است.

نازنین نور

آدرس اینستاگرام نور

https://www.instagram.com/frecklednaz

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا