سارا آزور شرکت کننده عصر جدید چگونه اعداد و حروف را از پشت سر می خواند؟ + بیوگرافی و فیلم

در این مطلب، توضیحاتی درباره سارا آزور شرکت کننده فصل دوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سارا آزور ، دختر ۱۲ ساله فسایی به عنوان دومین شرکت کننده و اجرا در بخش اول از قسمت هفتم فصل دوم مسابقه استعدادیابی ” عصر جدید ” به روی صحنه رفت و یک نمایش دو نفره به همراه مادر خود را اجرا نمود! سارا با مادر خود یک رابطه عجیب داشتند؛ آن ها می توانستند ذهن یکدیگر را بخوانند! در حقیقت سارا ذهن مادر خود را می خواند. این رابطه جادویی و اعجاب آور که بین مادر و دختر وجود داشت تا جایی بود که مادر و دختر می توانستند همزمان اعداد را فی البداهه بگویند!

 در ادامه بحث داوران درباره اجراى سارا آزور را در برنامه عصر جدید می بینید:

 

در خلاصه اجرای سارا آزور که به بازیگری نیز علاقه دارد، این چنین آمده است: ” یه توانایی خارق‌ العاده؛ ” ذهن‌خوانی ” البته نه با شعبده بلکه در واقعیت و با جادوی عشق و محبت!

جالب است بدانید مادر سارا آزور درباره ی او می‌ گوید: ” سارا می‌ تواند ذهن مرا بخواند و در منزل شماره تلفن و یا هر عدد دیگری را که در ذهن من باشد، بگوید! ” وی در ادامه افزود: ” وقتی در جلسه امتحان کنار او بودم، بدون اینکه چیزی به او بگویم هر چیزی را که در ذهنم می‌ گذشت، می‌ نوشت. ” سارا آزور که دچار معلولیت از ناحیه ی پا نیز است، می‌ گوید: ” وقتی مدرسه هستم یا از مادرم دور هستم، اگر اتفاقی برای او افتاده باشد با خبر می‌ شوم! “

 

ارتباط ذهنی یا روحی، همواره بسیار مورد توجه و مطالعه دانشمندان قرار دارد! اما هیچ توضیح قطعی درباره آن وجود ندارد و همه ی ایده ها در حد فرضیاتی اثبات نشده است. حتی تله پاتی به عنوان شناخته شده ترین فرضیه این حوزه نیز تاکنون ثابت نشده است و تنها تحت مطالعه دانشمندان قرار گرفته است. برخی این روابط را فراتر از سطوح شناخته شده بشر می دانند و به ساحت های دیگر این عالم ارتباط می دهند!

به گفته معلم سارا، قرار است ضریب هوشی این نوجوان در یکی از مراکز علمی بررسی شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا