ساعت دقیق پخش و تکرار فصل جدید مسابقه پنج ستاره

جدول یاب ، محمد سیمری : از جمله مسابقات صدا و سیما که توانست تعداد مخاطبان و بینندگان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد، مسابقه پنج ستاره می باشد.

برنامه تلویزیونی پنج ستاره

برنامه تلویزیونی پنج ستاره با اجرای بازیگر هنرمند و پرطرفدار حمید گودرزی در چارچوب یک برنامه با تم مسابقه و بازی بود که همه ی مردم می‌ توانستند با شرکت در این برنامه تلویزیونی، یکی از مهم ترین چالش‌ های خود را تجربه نمایند. مسابقه پنج ستاره به تهیه کنندگی محمد حسین رضوی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما با همکاری موسسه ی فرهنگی و هنری هشت ‌اقلیم می باشد که در فصل، قبل هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه بر روی آنتن می‌ رفت.

این مسابقه، مسابقه‌ ای رقابتی بین آن دسته از افراد بود که تمایل داشتند در مسابقه تلویزیونی حضور پیدا نمایند؛ شرکت کنندگان تلاش می‌ کردند با استفاده از اطلاعات عمومی خود، به سوالات پاسخ دهند و برنده ی جایزه ۵۰ میلیون تومانی این مسابقه باشند. علاوه بر این، رقابتی نیز بین افرادی که همزمان با شرکت کننده ی تلویزیونی به صورت زنده به سوالات پاسخ می‌ دادند و برنده ی قرعه کشی می‌ شدند، در حال برگزاری بود.

پنج ستاره

همچنین مسابقه تلویزیونی پنج ستاره دارای یک اپلیکیشن اختصاصی نیز بود که علاقمندان شرکت در این مسابقه (چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان تماشاچی) می‌توانستند با نصب و همچنین بازی در آن، به مسابقه تلویزیونی راه یابند! ۵ نفر نخست رتبه بندی این اپلیکیشن، راهی مسابقه اصلی در شبکه پنج سیما می شدند.

همچنین لازم به بیان است امکان حضور عموم مردم به عنوان تماشاچی در مسابقه پنج ستاره وجود داشت.

حمید گودرزی

دلیل توقف پخش مسابقه تلویزیونی پنج ستاره چه بود؟

همزمان با شائبه‌ هایی که نسبت به برخی از مسابقه‌ های تلویزیونی جایزه محور همچون برنده باش و همچنین نحوه ی پرداخت جوایز به شرکت کنندگان این برنامه‌ ها مطرح شد، در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، در پی انتقاد رهبر معظم انقلاب از این دست برنامه‌ ها، این مسابقه از کنداکتور شبکه پنج سیما حذف شد و پخش آن متوقف گردید.

پنج ستاره

اما اکنون به نظر می‌ رسد با برطرف شدن این شائبه‌ ها و همچنین اعمال برخی اصلاحات اساسی، قرار است این مسابقه دوباره به کنداکتور شبکه پنج سیما بازگردد. بد نیست بدانید مسابقه تلویزیونی پنج ستاره جزو مسابقات بسیار پرطرفدار سیما بود! در آخرین نظرسنجی‌ انجام گرفته، این برنامه چیزی در حدود ۱۸ درصد مخاطب داشته است که رقم بالایی برای یک مسابقه تلویزیونی به شمار می آید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا