سامان خواننده لس آنجلسی دستگیر شده در تهران کیست؟

در این مطلب، درباره خبر دستگیری سامان خواننده لس آنجلسی در تهران توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. براساس آنچه در خبرگزاری ها منتشر شده است سامان خواننده لس آنجلسی که پس از ورود کشور، برای سال ها در شهر تهران زندگی می کرده است، شب گذشته در یکی از کافه های شمال شهر تهران و در حال اجرای آوازخوانی دستگیر شد!

سرهنگ خسروی ، رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا درباره این خبر گفت: ” سامان خواننده لس‌ آنجلسی که بعد از ورود به کشور، سال‌ ها در شهر تهران زندگی می‌ کرده است، شب گذشته در یکی از کافه‌ های شمال تهران در حال اجرای آوازخوانی دستگیر شد! “

وی در ادامه افزود: ” با هماهنگی با مراجع قضایی، ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ به محل ورود کردند و وی را به همراه مالک سفره‌ خانه دستگیر کردند! “

اما شاید این سوال پیش آید که سامان کیست؟

سامان با نام اصلی ” امیر ارژنگ کاظمی ”  خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، متولد سال ۱۳۴۶ شمسی در شهر تبریز می باشد. سامان سه سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همراه خانواده خود به ترکیه مهاجرت نمود! وی در کشور ترکیه شروع به خواندن با زبان ترکی کرد. به حدی صدای او، دلنشین و جذاب بود که در سن ۱۳ سالگی یک کاباره در ترکیه به وی پیشنهاد آلبوم و قرارداد داد!

سامان در کشور ترکیه، یک گروه موسیقی برای خود تشکیل می‌ دهد! سپس در ادامه به کشور کانادا مهاجرت می‌ کند و از خانواده خود جدا می‌ شود. برحسب اتفاق با مردی که صاحب یک کاباره در شهر لس آنجلس می‌ باشد، آشنا می‌ شود! وی از صدای سامان خوشش می‌ آید و سامان را به لس آنجلس ایالات متحده آمریکا معرفی می کند! سامان از این طریق به ایالات متحده آمریکا مهاجرت می‌ کند و کار خوانندگی حرفه‌ ای خود را آغاز می‌ کند.

سامان در مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی

جزو خوانندگان ایرانی ساکن در خارج از کشور بود که پس از ” حبیب محبیان ” دومین خواننده ای به شمار می آید که در طی سال‌ های گذشته به کشور ایران مهاجرت کرده است. لازم به بیان است وی مدتی به دنبال مجوز انتشار آلبوم در داخل از کشور بوده است!

سامان خواننده لس آنجلسی چیزی در حدود شش سال پیش، مدتی در ایران به دنبال مجوز فعالیت در عرصه ی خوانندگی بود، ولی پس از آن که موفق به دریافت مجوز نشد، ایران را ترک کرد! ولی در عین حال، وی فعالیت خود را در خارج از ایران کمرنگ‌ تر کرد، چون امید داشت شاید مدتی بعد بتواند مجوز فعالیت در داخل کشور را به دست آورد!

سامان در مصاحبه ای درباره ی دلایل حضور خود در ایران این چنین می گوید: ” من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم، نه مسائل دیگر! حدود دو سال است در ایران زندگی می‌ کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل ۱۶ ترک می‌ باشد، در ایران ضبط کرده‌ ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

سال‌ ها فعالیت هنری‌ ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم، به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیت مرا در ایران صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم. “

آلبوم‌ های موسیقی سامان

  • الهه عشق (سال ۱۳۷۱ شمسی)
  • رهایی (سال ۱۳۷۶ شمسی)
  • کوچه خاطره (سال ۱۳۷۸ شمسی)
  • اگر تو (سال ۱۳۷۷ شمسی)
  • سازش (سال ۱۳۸۱ شمسی)
  • فراموشم نکن (سال ۱۳۸۲ شمسی)
  • قسم (سال ۱۳۸۴ شمسی)
  • پشیمون (سال ۱۳۸۷ شمسی)

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا