سود سریال پایتخت ۶ برای تلویزیون چقدر بود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره هزینه و سود سریال پایتخت ۶ برای تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شب گذشته ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، آخرین قسمت از فصل ششم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده  از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد! در ادامه توئیتی درباره  هزینه و سود سریال پایتخت ۶ برای تلویزیون را خواهیم دید:

اما امروز ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، روزنامه خراسان مدعی شد با توجه به اظهارنظر مطرح شده در فضای مجازی، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بابت پخش هر قسمت از سریال پایتخت ۶ مبلغی در حدود ۱۹ میلیارد تومان درآمد داشته است!

روزنامه خراسان در بخشی از گزارش انتقادی خود به سریال پایتخت ۶ مدعی شد:‌ ” پخش آگهی بین سریال هم حاشیه‌ هایی را به دنبال داشت. طبق اظهارنظری که در فضای مجازی منتشر شد، تعرفه تبلیغات برای سریال پرمخاطبی مانند پایتخت ۶ در سال ۹۸، ثانیه‌ ای ۱۱ میلیون تومان اعلام شد، با فرض ۵۰ درصد بیشتر این تعرفه در سال جدید، مبلغ هر ثانیه آگهی ۱۵ میلیون خواهد بود، میزان ۱۲۵۱ ثانیه آگهی در یکی از قسمت‌ های سریال ضرب در این تعرفه نشان می‌ دهد که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از آگهی یک قسمت از این مجموعه تقریبا ۱۹ میلیارد درآمد داشته است! همچنین پخش دوبار آگهی در طول سریال مورد اعتراض شدید مخاطبان قرار گرفت. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا