سیمریتی کانا بازیگر نقش ریتیکا در سریال هندی من عاشق تو هستم کیست؟ + عکس

سیمریتی کانا یکی از بازیگران شناخته شده در قاب تلویزیون هند است که در سریال هندی من عاشق تو هستم به ایفای نقش پرداخته است. او قبل از شروع بازیگری کار مدلینگ انجام می‌داد. کانا ششم جولای سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر «نویدا، اوتار پرادش» به دنیا آمده است و در حال حاضر در بمبئی زندگی می‌کند.

سیمریتی کانا

او فعالیت خود را در سال ۲۰۱۳ با سریال «It’s Complicated» آغاز کرد و با بازی در نقش “ریتیکا” در سریال موفق «من عاشق تو هستم» به شهرت رسید. این بازیگر ۲۹ ساله در این فیلم نقشی خاکستری و درواقع می‌توان گفت منفی را ایفا کرده است.
سیمریتی کانا در اوتار پرادش تحصیل کرد. او رشته طراحی جواهرات خوانده است. اما علاقه او به بازیگری و هنر راه او را تغییر داد. حتی در دوران مدرسه هم، کانا در فعالیت‌های فرهنگی شرکت می‌کرد. سرگرمی او رقص است و هر روز صبح که بیدار می‌شود روز خود را با نوشیدن یک قنجان قهوه تلخ آغاز می‌کند.

او در سال ۲۰۱۳ در فیلمی پنجابی به نام «Jatt Airways» نقش دختری به نام سوئیتی را بازی کرد. کانا در سال ۲۰۱۷ با گوتم گوپتا یکی از همبازی‌هایش در سریال «من عاشق تو هستم» در دهلی ازدواج کرد. گوتم گوپتا در این سریال نقش پسرعموی «ایشانی» را بازی کرده بود.
کانا پس از این سریال موفق در ۸ سریال دیگر ایفای نقش کرد که «Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon 3» آخرین سریال نمایش داده شده از او می‌باشد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا