زندگینامه کامل سینا درخشنده خواننده پاپ + زندگی شخصی و آدرس اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره سینا درخشنده مهمان امشب دورهمی ۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سینا درخشنده ، خواننده جوان موسیقی پاپ مهمان برنامه دورهمی دوشنبه ۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی بود.

سینا درخشنده ، خواننده جوان موسیقی پاپ متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۷۱ شمسی در شهر شیراز می باشد. بد نیست بدانید نام اصلی سینا در شناسنامه ،” رضا ” است! سینا فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته عمران است.

سینا فعالیت خود را در عرصه ی خوانندگی از سال ۱۳۹۱ شمسی و وقتی تنها ۲۰ سال سن داشت، با نواختن ساز آغاز کرد! جالب است بدانید سینا نوازنده قابلی است و شعر نیز می سراید. سینا در آغاز فعالیت خود، شروع به تولید چند ترک موسیقی کرد؛ اما متاسفانه این ترک ها بازتاب چندانی نداشت! به همین دلیل وی مجبور شد تا فعالیت موسیقایی خود را قطع کند تا مشکلات موسیقی خود را برطرف نماید و سپس ادامه دهد.

آغاز شهرت سینا درخشنده در دنیای موسیقی

سینا پس از مدتی تمرین و فعالیت گسترده بر روی آهنگ های خود، در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ شمسی با انتشار قطعه آهنگ ” کوک حالم ” به شدت موفق ظاهر شد! وی سپس با انتشار قطعه آهنگ ” یار همیشگی ” مشهور و شناخته شد!

آهنگ ” یار همیشگی “

سینا در حال حاضر یکی از خوانندگان تحت حمایت شرکت موسیقی ” آوازی نو ” به مدیریت حسن اردستانی می باشد! بد نیست بدانید حمید هیراد نیز زیر نظر این شرکت موسیقی فعالیت دارد.

زندگی شخصی سینا درخشنده

سینا درخشنده تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد! البته لازم به بیان است برخی کانال ها در فضای مجازی با سو استفاده از عکس او و هواداران خود، تیترهای ” سینا درخشنده و همسرش ” را روی بعضی عکس های او منتشر کرده اند که این موارد صحت ندارد و کذب است.

سینا در مصاحبه ای می گوید به جز موسیقی ، به آشپزی نیز علاقه خاصی دارد! او می گوید:” من آشپز خوبی هستم، هم غذای ایرانی و هم غذای فرنگی درست می کنم اما ته چین هام یک چیز دیگست! “

سینا بسیار اهل ورزش است! او اوقات فراغت خود را با فوتبال و والیبال پر می کند و به تناسب اندام خود نیز بسیار توجه دارد. جالب است بدانید سینا، فوتبالی نیز است! او می گوید: ” برای طرفداران استقلال تهران احترام می گذارم، ولی به شدت طرفدار پرسپولیس هستم! “

آدرس اینستاگرام سینا درخشنده

https://www.instagram.com/_sinaderakhshande_/

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
امیر
امیر
3 سال قبل

عشقه آقا عشق

دکمه بازگشت به بالا