طالع اشخاص را چگونه می توان به دست آورد؟

طالع بینی را می‌ توان زیر مجموعه ستاره‌ بینی دانست! که معمولاً با توجه به تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط می‌ شود؛ ولی طالع‌ بینی اعداد، اسامی، رنگ و همچنین امور دیگر نیز گفته می‌ شود. جالب است بدانید از روی حرف اول اسم اشخاص نیز می توان به فال آنها پی برد! دقت داشته باشید بهترین روش و ساده ترین راه برای محاسبه و استخراج طالع هر شخص، استفاده از حروف ابجد کبیر می باشد.

برای اینکه طالع یک شخص را به دست بیاورید بایستی به روش زیر محاسبه نمایید:

نام کوچک و نام مادر را به حساب ابجد کبیر درآورده، جمع و بر ۱۲ طرح می کنیم باقیمانده هر عددی بود طالع آن شخص است در بالا ببینید شماره طالع به دست آمده چه می باشد *** : توجه داشته باشید حتماً بایستی نام اصلی شما که در شناسنامه وجود دارد، باشد و نام مستعار برای طالع و دعانویسی نیاز نیست و چاره ساز نمی باشد! درصورتی که نام شما یکی از کلمات گ، چ، پ، ژ را داشت به دلیلی که حروف ابجد این حروف را ندارد، شما باید به جای این حروف از ک، ج، ب، ز استفاده کنید.

به این صورت : گ = ک چ = ج پ = ب ژ = ز برای مثال می خواهیم طالع فردی به اسم علیرضا بن مریم را به دست بیاوریم؛ اسم علیرضا را به ابجد حساب می کنیم + اسم مریم را نیز به ابجد حساب می کنیم = آن ها با یکدیگر جمع می کنیم؛

همچون مثال: ۱۱۱۱ + ۲۹۰ = ۱۴۰۱

باقیمانده را ۱۲ تا ۱۲ تا طرح می کنیم، باقیمانده می شود ۱۰ پس طالع آقای علیرضا بن مریم می شود ۱۰ = جدی = دی.

بزرگان علم حروف، حروف را به اشکال مختلفی تقسیم کرده اند از جمله ابجد کبیر، ابجد صغیر، ابتث کبیر، ابتث صغیر. ابجد بر دو قسم است:

الف: ابجد کبیر

ب: ابجد صغیر

دقت داشته باشید ابجد کبیر و صغیر ابجد کبیر همراه با اعدادش به صورت رو به رو می باشند: ا=۱ ب=۲ ج=۳ د=۴ ه=۵ و=۶ ز=۷ ح=۸ ط=۹ ی=۱۰ ک=۲۰ ل=۳۰ م=۴۰ ن=۵۰ س=۶۰ ع=۷۰ ف=۸۰ ص=۹۰ ق=۱۰۰ ر=۲۰۰ ش=۳۰۰ ت=۴۰۰ ث=۵۰۰ خ=۶۰۰ ذ=۷۰۰ ض=۸۰۰ ظ=۹۰۰ غ=۱۰۰۰

ابجد صغیر همراه با اعدادش به صورت رو به رو می باشد: ا=۱ ب=۲ ج=۳ د=۴ ه=۵ و=۶ ز=۷ ح=۸ ط=۹ ی=۱۰ ک=۸ ل=۶ م=۴ ن=۲ س=ساقط ع=۱۰ ف=۸ ص=۶ ق=۴ ر=۸ ش=ساقط ت=۴ ث=۸ خ=ساقط ذ=۴ ض=۸ ظ=ساقط غ=۴

اسم حروف ابجد نام پسران پادشاهی در زمان قدیم بود که نام پسران او: ابجد . هوز . حطی . کلمن . سعفص . قرشت . ثخذ . ضظغ بوده است. ا ب ج د ه و ز ح ط ی ک ل م ن س ع ف ص ق ر ش ت ث خ غ ض ظ ذ

معانی کلمات حروف ابجد ابجد = بدان هوز = دریاب حطی = نیک فهم کن کلمن= نگهدار سعفص = فرومگذار قرشت = دانا باش ثخذ = واقف باش ضظغ = از پیش بدان به دست آوردن درجه طالع شخص برای به دست آوردن درجه طالع شخص شما باید نام طرف و پدرش رو جمع کرده، سپس سی تا سی تا طرح کنید! باقیمانده شماره درجه طالع شخص است که با شمارش برج های فلکی به تعداد آن به درجه طالع شخص پی می برید.

طالع حمل و اسد و قوس آتشی می باشد.

طالع ثور و سنبله و جدی خاکی می باشد.

طالع جوزا و میزان و دلو بادی می باشد.

طالع سرطان و عقرب و حوت آبی می باشد.

حروف آتشی شرقی: ا ه ط م ف ش ذ

حروف بادی غربی: ب و ی ن ص ت ض حروف آبی شمالی : ج ز ک س ق ث ظ

حروف خاکی جنوبی: د ح ل ع ر خ غ عناصر اربعه در طبیعت ۴ عنصر اصلی وجود دارد که دنیا از آنها خلق شده است و آن چهار عنصر عبارتند از: آتش خاک باد آب وجود طبع انسانها نیز تمایل به این چهار عنصر دارد به دست آوردن طبیعت شخص برای به دست آوردن طبع یه نفر شما باید اسم مطلوب رو چهار تا چهار تا طرح کرده و باقیمانده را ببینید اگر ۱ بود آتش است اگر ۲ بود بادی است اگر ۳ بود آبی است اگر ۴ بود خاکی است و برای اینکه بدانید بهتر است برای شخص بر روی چه چیزی دعا یا تعویذ رو نوشت شما باید اسم شخص رو سه تا سه تا طرح کرده باقیمانده هرچه شد تعویذ شخص رو باید بر روی آن نوشت اگر ۳ شد حیوانی باید باشد مثل پوست آهو. اگر ۲ شد نباتی است و روی کاغذ می توان نوشت. اگر ۱ شد معدنی است و آن را بر لوح مس یا آهن یا سرب می توان نوشت.

برای مثال ما می خواهیم طبیعت علیرضا را به دست بیاوریم: برای این کار باید اسم علیرضا رو به ابجد حساب کنیم و جمع عدد رو به ۴ تقسیم کنیم. هر عددی باقی ماند طبع علیرضا می باشد => ع ل ی ر ض ا = ۷۰ + ۳۰ + ۱۰ + ۲۰۰ + ۸۰۰ + ۱ = ۱۱۱۱ جمع کل شد هزار و صد و یازده.

این عدد رو به ۴ تقسیم می کنیم یا ۴ تا ۴ تا طرح می کنیم باقیمانده می شود ۴ پس طبع علیرضا خاکی هستش و ۱۱۱۱ رو ۳ تا ۳ تا طرح می کنیم باقیمانده می شود ۲ پس برای علیرضا بر روی کاغذ می توان نوشت. امیدواریم متوجه شده باشید. این محاسبه طبق دستور بالا حساب شده پس ما تونستیم طبیعت آقای علیرضا رو به دست بیاریم طبعش خاکی و بر روی کاغذ باید نوشته شود طبیعت کواکب برای انجام بعضی امور وقت خاصی مشخص شده است. برای مثال می گویند این دعا باید در برج ثور یا… نوشته شود علت آن طبیعت آن برج نیز می تواند باشد.

در زیر طبیعت کواکب آمده است:

حمل = آتشی ثور = خاکی جوزا = بادی سرطان = آبی اسد = آتشی سنبله = خاکی میزان = بادی عقرب = آبی قوس = آتشی جدی = خاکی دلو = بادی حوت = آبی.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا