فال ورق دی ماه ۱۴۰۲ | طالع بینی آنلاین ورق

فال ورق گونه‌ای فالگیری است که، در آن از ورق‌های بازی استفاده می‌شود. گفته شده که پیشینه فال به مصر باستان می‌رسد و با باورهای کهن نسبت به ایزد مصری دبیران یعنی ثوث ارتباط دارد. در اروپا این کار از سده ۱۴ میلادی رواج یافت. در این مطلب از سایت جدولیاب شاهد فال ورق مخصوص ماه دی می باشید.

فال ورق

🔮 فروردین

♠️ ۸ پیک ♠️

قهر کردن/ جدایی و فاصله‌های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان یا اعضای خانواده به علت مشاجره و دخالتهای نابجا و بی‌مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما.

🔮 اردیبهشت 

♦️ تک خشت ♦️

دریافت پیام، بسته یا هدیه‌ای از سوی کسی که فکرش را هم نمی‌کنید‌

🔮 خرداد 

❤️ سرباز دل ❤️

از شخصی که شما را دوست دارد و شما نیز به او علاقه‌مندید یک پیام یا تماس تلفنی دریافت خواهید کرد.

🔮 تیر 

❤️ تک دل ❤️

قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود است ، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید.

🔮 مرداد 

♦️ ۱۰ خشت ♦️

کاری که شما به منظور اتمام آن تلاش می‌کنید یا هدفی که بر روی آن تمرکز کرده‌اید با موفقیت کامل به نتیجه‌ای عالی منتهی می شود.

🔮 شهریور 

♠️ ۴ پیک ♠️

دردسرهایی خواهید داشت./ نگرانی‌های مالی و شغلی در پیش دارید./ اگر به سلامتی‌‌تان اهمیت ندهید، ممکن است بیماری به سراغتان بیاید.

🔮 مهر

❤️ ۶ دل ❤️

آمدن مسافر از سفر داخلی یا خارجی.

🔮 آبان 

♣️ ۴ خاج ♣️

مبلغی پول به عنوان پس‌انداز به دست شما می‌آید یا حق‌الزحمه‌ای در ازای کاری دریافت می‌کنید و یا پولی را که به کسی به عنوان قرض داده‌اید ، پس میگیرید.

🔮 آذر 

❤️ ۱۰ دل ❤️

دریافت کارت دعوت  تولد، عروسی، ضیافت های دوستانه یا… ./ ممکن است به صورت تلفنی به یک جشن یا مهمانی دعوت شوید.

🔮 دی 

♣️ تک خاج ♣️

قلب شخص مورد علاقه‌تان و کسی که به او عشق می‌ورزید به سمت شما متمایل است و قلب او نیز به یاد شما می‌تپد. او هم اکنون در فکر شماست و به شما بسیار فکر می‌کند.

🔮 بهمن 

❤️ بی بی دل ❤️

آینده تان بسیار پربارتر از گذشته خواهد شد، به شرطی که امید خود را از دست ندهید./ عده‌ای این روزها مدام از شما تعریف و تمجید می‌کنند که پشت این تعریف‌ها نیات خوبی نهفته نیست…مراقب اطرافیان خود باشید.

🔮 اسفند 

♠️ سرباز پیک ♠️

دخالت‌های بی‌مورد، کنجکاوی و تجسس دیگران در کارهای شما به منظور وارد ساختن آسیب‌های روحی به شما… که برای مقابله با این دخالت ها باید با خونسردی و بی‌اعتنایی برخورد کنید تا موفقیت و پیروزی در دست شما قرار گیرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا