علت بارش بادمجان در آسمان تهران مشخص شد + فیلم

در این مطلب، توضیحاتی درباره علت بارش بادمجان در آسمان تهران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روز گشته یکشنبه ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، با پدیده ای عجیب در غرب تهران رو به رو شدیم! بارش بادمجان از آسمان تهران.

در ویدیوهایی که منتشر شده است عده ای در نقاط مختلف شهر تهران از ترس برخورد بادمجان به سر خود، در حال فرار هستند! جالب است بدانید تعدد ویدیوها در فضای مجازی و انتشار پی در پی آن ها این گمانه زنی را مطرح کرد که شاید این پدیده عجیب، واقعی باشد!

برخی از کاربران فضای مجازی معتقد بودند باد این بادمجان ها را از مزارع اطراف شهر تهران و از مناطق دیگری همچون شهر شهریار به تهران آورده است! برخی دیگر نیز معتقد بودند با توجه به زمزمه های قرنطینه شهر تهران ، این بادمجان ها به عنوان منابع غذایی توسط هواپیماها روی شهر تهران رها شده است! در این میان، کاربرانی نیز معتقد بودند آنچه در ویدیوها دیده می شود، بادمجان نیست و احتمالا باید حقه ای در کار باشد.

علت بارش بادمجان در آسمان تهران

اما دقایقی پس از بازنشر گسترده و میلیونی ویدیوهای بارش بادمجان در شهر تهران، مشخص شد شخصی با استعداد این ویدیوها را ساخته است و آن ها را منتشر کرده است! این فرد که امین تقی پور نام دارد، یک ایرانی ساکن کانادا می باشد که یک طراح حرفه ای ویدیوهای دیجیتالی و مسلط به طراحی جلوه‌ های ویژه در هالیوود است. امین به دلیل درگذشت پدر خود به ایران بازگشته بود اما به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، پرواز وی کنسل می شود و در ایران ماندگار می گردد.

برخی از کاربران فضای مجازی گفته اند او سابقه ساخت چنین ویدیوهایی را داشته است و او این فیلم های بارش بادمجان از آسمان را با نرم افزارهای ویژه ساخته است!

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا