علت جدایی بهنوش بختیاری از همسرش محمدرضا آرین چه بود؟ + ویدیو

در این مطلب، درباره علت جدایی بهنوش بختیاری از همسرش محمدرضا آرین و روزهای سخت زندگی مشترک آن ها توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بهنوش بختیاری ، بازیگر سینما و تلویزیون در ۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شمسی مهمان برنامه ” وقتشه ” به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و با اجرای کامران تفتی بوده است.

او در این برنامه تلویزیونی، از سختی های زندگی مشترک خود با محمدرضا آرین و همچنین تلخی روزهایی که همسر وی، او را ترک نموده بود، گفت! لازم به بیان است پس از ضبط این برنامه تلویزیونی، بهنوش از عوامل برنامه “ وقتشه ” خواسته بود تا بخشی از صحبت های وی را حذف نمایند! اما زمانی که در تلویزیون تمام گفتگوی خود را مشاهده کرد، از این موضوع ناراحت شد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به شدت از این برنامه انتقاد کرد!

علت جدایی بهنوش بختیاری از همسرش

وی در پست اینستاگرام خود چنین نوشت:

” گله دارم از تلویزیون… خبرگزاری ها… و فریبی که ازشون میخوریم.. و در عمل انجام شده قرار دادن همیشگیشون‌… و برنامه هایی که تصمیم گرفتن تا جایی که میتونن به شان چهره ها لطمه بزنن… هفته پیش در حالی که عزادار دایی عزیزم بودم ولی بخاطر قولی که به برنامه تلویزیونی داده بودم حضور پیدا کردم… حرفهایی گفته شد… یکم زیاده روی داشت… که خب بعد برنامه امیدم به حذف و ادیت آنها بود..که قبلا جزو اخلاقیات به حساب میامد و به حرف شخص اهمیت میدادن… و ازشون خواهش کردم… خواهش کردم… که قسمتی از حرف های من رو پخش نکنید…

تلویزیون جمهوری اسلامی بود و مورد اعتماد من… بخصوص این که دیدم گاهی هنرمندان حرفهایی اعتراضی و انتقادی گفتن و چنان تیغ سانسور بریدتشون که انگار اصلا حرفی زده نشده… و اینکه معمولا اخبار طوری گفته میشه که انگار همه چیز در امن و امان است… جالب اینجاست پس چطور پای حرمت و آبروی یک زن ایرانی و مسلمان که وسطه… پایبند هیچ ارزشی نیستن و برای بیشتر بیننده گرفتن…اصلا صدای التماس تورو نمیشنون… و هر جمله خصوصی رو پخش میکنن… حتی اگه تو صدابرداری ضبط شده باشه باید بترسی از پخشش… کاش اعتراضی… انتقادی کرده بودم و مطمئن بودم پخش نمیشه… اما این تلویزیون به چه حقی با ابروی ادمها بازی میکنه… شدید تی وی پلاس؟؟؟ حاشیه؟؟؟ خب تکلیف اون برنامه ها معلومه… ژورنالیستی هستن و کارشون مشخص… کسی رو هم گول نمیزنن… همه جای دنیا هم هست… اما از تلویزیون ایران چنین رفتار غیر ارزشی بعیده… که استاد سانسور هستن… باشه آبروی ما… بازیچه شما… ولی بدونید با این رفتار مردم از شما زده خواهند شد… به شما اعتماد نخواهند کرد…دفعه اخرم بود که برای برنامه ای پامو تو تلویزیون گذاشتم…و کامران جان تفتی عزیز مطمئنم شما کاملا بی تقصیرید… متاسفم… متاسفم… متاسفم برای کسانی که دم از ارزش و اصول میزنن… و سازندگان برنامشون جزو بی ارزش ترین ادمهای روزگارن و پایبند به حفظ هیچ ارزش و آبرو و حرمتی نیستن… هرگز صدای خواهشم رو یادم نمیره…خدا جای حق است و زمین گرد…

یاعلی

پی نوشت: صداقت در برابر سیاست سادگیست و سیاست در برابر صداقت خیانت. “

برنامه ” وقتشه ” ، برنامه ای با موضوع عشق و ازدواج است! و نگاه متفاوتی به این موضوع دارد. هدف اصلی برنامه تلویزیونی ” وقتشه ” ترویج ازدواج آسان و شیرین است که در قالب یک برنامه ترکیبی به روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا