علت فوت حاج بهمن کرمی جانباز دفاع مقدس و پدر سه شهید چه بود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره علت فوت حاج بهمن کرمی جانباز دفاع مقدس و پدر سه شهید خواهیم داشت! با ما همراه باشید. حاج بهمن کرمی ، جانباز بسیجی ، پدر شهیدان اصغر کرمی ، رسول کرمی و سیروس کرمی و همچنین چهره ماندگار آموزش و پرورش شهرستان مراغه ، امروز ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به علت کهولت سن ، درگذشت. مراسم بزرگداشت حاج بهمن کرمی به علت شیوع ویروس کرونا، پس از شکست این بیماری برگزار خواهد شد.

حاج بهمن کرمی در سال ۱۳۶۲ شمسی در منطقه پیرانشهر استان آذربایجان غربی به مقام جانبازی نائل آمده بود. درباره فرزندان وی بد نیست بدانید شهید اصغر کرمی در خرداد ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در منطقه ماووت بر اثر اصابت ترکش، طلبه شهید رسول کرمی در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ شمسی در منطقه شلمچه و شهید سیروس کرمی در فروردین ماه سال ۱۳۶۵ شمسی در عملیات والفجر ۸ و در منطقه عملیاتی فاو بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسیدند. لازم به بیان است اکبر کرمی نیز در چندین عملیات، دچار ضایعه شیمیایی شده است.

علت فوت حاج بهمن کرمی

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی درگذشت حاج بهمن کرمی پدر شهیدان سرافراز اصغر کرمی ، رسول کرمی و سیروس کرمی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَهُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده محترم و معزز شهیدان کرمی

سلام علیکم بما صبرتم

با نهایت تأسف و تألم، خبر ناگوار و اسف انگیز درگذشت حاج بهمن کرمی پدر شهیدان سیروس، اصغر و رسول را دریافت نمودم، گرچه از دست دادن اسوه‌های مقاومت و فداکاری، که با تأسی از الگوی منحصر به فرد صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در پیروی از ولی فقیه زمان خود ذره‌ای تردید نکردند، ضایعه‌ای بس ناگوار است اما بندگان صالح خدا بر اساس آموزه‌های قرآن کریم در مقابل طوفان حوادث و مصائب با صبر و شکیبایی تسلیم تقدیر و مشیت الهی اند آن گونه که به تصریح کلام الهی( وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ، الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ)

ثمره عمر و زندگی شرافتمندانه آن مرحوم پرورش و تربیت فرزندان شایسته‌ای همچون آن شهیدان بزرگوار بوده است که به فضل خدا با شهیدان عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود. مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید. علو درجات معنوی و روحانی برای آن شهیدان والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

همچنین محمد محمدپور ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز با صدور پیامی درگذشت حاج بهمن کرمی پدر شهیدان سرافراز اصغر کرمی ، رسول کرمی و سیروس کرمی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج جانباز گرانقدر؛ حاج «بهمن کرمی»، پدر شهیدان والامقام اصغر، رسول، سیروس کرمی و جانباز اکبر کرمی که خود از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار بوده است؛ موجب تألم و تأثر عموم شیفتگان مکتب ایثار، جهاد و شهادت شد.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق عزیزترین سرمایه های خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد. به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستیم.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و عمومی ایثارگران و خانواده مکرم شهدا تسلیت گفته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم. از خدای سبحان می خواهیم روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا