علت فوت ملکه رنجبر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر چه بود؟

در این مطلب، درباره علت فوت ملکه رنجبر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ملکه رنجبر (متولد ۱۰ شهریور ماه سال ۱۳۱۷ شمسی در شهر رشت) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ، روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در بیمارستان کسری تهران در سن ۸۱ سالگی درگذشت. لازم به بیان است در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ شمسی، فرزند وی ، فریبرز ایروانیان بیان کرده بود که مادر به دلیل کهولت سن، به افسردگی و پارکینسون مبتلا شده‌ است.

بد نیست بدانید رنجبر فرزند عبادالله رنجبر ، هنرمند و از اولین پایه‌ گذاران تئاتر بود! ملکه رنجبر از سن شش سالگی فعالیت هنری خود آغاز کرد. او با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ” زیر آسمان شهر ” به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران غفوریان و به نویسندگی رضا عطاران ، نیما حسن نیا ، حمید برزگر و سروش صحت به شهرت رسید.

از مهم ترین فیلم هایی که او به ایفای نقش در آن ها پرداخته است می‌ توان به ” اعتراف ” به کارگردانی مجید فهیم خواه و دو فیلم ابوالحسن داوودی یعنی ” مرد بارانی ” و ” نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ ” اشاره کرد. همچنین رنجبر سابقه بازی در سریال ” داستان یک شهر ” به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی را نیز در کارنامه فعالیت های خود دارد.

علت فوت ملکه رنجبر

در انتها لازم به بیان است سید عباس عظیمی ، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام خبر درگذشت ملکه رنجبر، گفت: ” ملکه رنجبر، پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، امروز در بیمارستان کسری دارفانی را وداع گفت و روحش آسمانی شد. “

سید عباس عظیمی ، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت این ضایعه تاسف‌ بار را به فریبرز ایروانیان، تنها فرزند ملکه رنجبر و همچنین دیگر بازماندگان، پیشکسوتان و جامعه هنری ایران تسلیت گفت.

در انتها لازم به بیان است فریبرز ایروانیان، تنها فرزند ملکه رنجبر در مصاحبه با خبرنگاران این چنین گفت: ” با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم تشیی پیکر مادرم فردا جمعه ۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان برگزار می شود. همچنین مراسم سوم و هفتم هم برگزار نمی شود. البته هزینه های این مراسم به امور خیریه اختصاص داده خواهد شد. “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا