طالع بینی دی ۱۳۹۸ | فال ماهانه دی ۹۸

خلاصه نوشته
  • دوست عزیزی که دی ماه به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال پیش رو سالی پر از اتفاقات غیر منتظره است بنابراین خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید.

دوست عزیزی که دی ماه به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال پیش رو سالی پر از اتفاقات غیر منتظره است بنابراین خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید. اگر نگرانی در دل دارید، ناشی از گذشته و تجربیات تلخ شماست، بنابراین بهتر است که گذشته را به دست فراموشی بسپارید و جای را برای ورود اتفاقات جدید باز کنید. سال خود را با ایده‌ها و افکار نو آغاز کنید. در مورد هزینه‌های زندگی کمی محتاطانه‌ تر عمل کنید. اگر چه در اوایل سال کمی باید تلاش تان را زیاد کنید، اما نتیجه آن‌ها را در نیمه دوم سال خواهید گرفت. ماه خرداد ماهی ست که از نظر شرایط مالی تغییرات بزرگی خواهید داشت. بهترین ماه سال پیش روی شما خرداد و شهریور خواهد بود، اما سعی کنید که از تک تک لحظات تان نهایت لذت را ببرید. با فال ماه دی در زیر همراه شوید.

شما امروز می‌توانید در طیف گوناگون و گسترده‌ای از حقایق غرق شوید، حقایقی که با دیگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس می‌کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید، اما هروقت که فکر می‌کنید می‌دانید چه اتفاقی افتاده، همان لحظه می‌فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کار‌ها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آن‌ها را جلب کنید.

امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از “کار” شما دیده می‌شود. حتی با وجود مسیر‌های روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می‌شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه‌های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می‌کنید که می‌توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست؟!

ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده اند و این شما را می‌ترساند و از راه بدر می‌برد. بعضی چیز‌ها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می‌کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آن‌ها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است، به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می‌شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.

شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های بشری و کار‌هایی که انجام می‌دهیم را درک کرده‌اید. هم اکنون رویا‌های شما کاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوحشان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بکنید، بر روی کار‌هایی که می‌توانید انجام دهید تمرکز کنید؛ و به جای اینکه تلاش کنید چیز‌هایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیز‌هایی را که می‌توانید اصلاح کنید.

ممکن است امروز دیگران دنبال دائما دنبال این باشند که با شما جر و بحث کنند، و به نظر می‌رسد شما هم قادر نیستید از هوش و زیرکی تان برای آرام کردن آن‌ها کمک بگیرید. در حقیقت، به نظر می‌رسد که هر لحظه این دشمنی بیشتر می‌شود. بنابراین، سرنوشت این درگیری و نتیجه آن بستگی به شما دارد. شما می‌توانید شجاعت خود را بکار گیرید و از این موقعیت ناخوشایند بگذرید و یا اینکه می‌توانید انرژی و زمان خود را تلف کنید تا با آن‌ها بجنگید. کدام راه را انتخاب می‌کنید؟

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. پرواز‌های مسافرتی ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده تغییر کند. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته عاقلانه درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیر‌های جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنید.

بیشتر وقت‌ها نگاه کردن به جلو راحت‌تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیز‌های جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کار‌هایی که لازم است را انجام دهید.

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می‌رسانید، در این روز شخصیت دوگانه‌ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می‌شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می‌آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می‌آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدت‌ها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می‌گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

شما اواخر روز سرحال‌تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش‌تر و جالب‌تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیتهایتان کار راحتی نیست، چرا که این روز‌ها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیت‌های اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسان‌های دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه‌تان باشد و این تفریحات در طول کار بهتان انرژی می‌دهد.

شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می‌توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

شما احساس می‌کنید به خوبی از پس انجام دادن کار‌های سخت خود برآمده‌اید، ولی مورد تشویق واقع نشده‌اید. هم اکنون اگر قرار است مسئولیت‌های بیشتری را تقبل کنید، بدون اینکه برای خود احساس تاسف کنید و یا به اطرافیان‌تان غُر بزنید، فقط کارتان را انجام دهید. این جریان آنقدر که شما برای خود گنده کرده‌اید بغرنج نیست! شما حتی اگر نتوانید به زودی نتیجه کارتان را ببینید، ولی باز هم دوست دارید بیشتر تلاش کنید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا