فال و طالع بینی متولدین ماه آذر برج قوس+ خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج قوس را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج قوس

مشخصات متولدین برج قوس

افراد به دنیا آمده تحت صورت فلکی قوس، مرتبط با سیاره مشتری هستند. به همین علت است که شخصیت آرامی دارند و سرشار از تفکرات نظری، علمی و مذهبی اند. عاشق استقلالند اما این باعث نمی شود که از محدوده تعیین شده توسط قانون و تعهدات پا را فراتر بگذارند. خوش بین هستند و با اعتماد به نفس و بدون نگرانی رفتار می کند. آنها تمام کارها را با هدف رسیدن به موفقیت های آینده انجام می دهند که اغلب نیز به آن می رسند. به قدرت و اعتبار اعتقاد دارند، زیاد عیب جو نیستند وآزادی و عدالت را دوست دارند.

از غذاهای خوشمزه، نوشیدن و طبیعت لذت می برند و ورزشکاران خوبی هستند. می توانند سریعا تصمیم بگیرند و راهنمایی دقیقی به دیگران بدهند. از خطر نمی ترسند، دارای اعتماد به نفس اند، جاه طلب می باشند، و دارای عملکرد فیزیکی بالایی هستند. معمولا بر اساس احساسات تصمیم می گیرند که گاهی باعث ناامیدی آنها می شود. متولدین برج قوس با کمک دوستانشان به اهداف خود دست می یابند.

یکی از بدی های آنها کج خلقی و زود رنجی است. به دلیل غریزه شان، می توانند کاملا حدس بزنند چه رفتار بدی می تواند بیشترین ناراحتی را برای دوستانشان ایجاد کند. یکی دیگر از بدی های آنها بدون فکر عمل کردن است که می تواند به بسیاری از مشکلات غیر ضروری منجر شود.

متولدین صورت فلکی قوس به دلیل نگرش عادلانه ای که دارند، اغلب یا وکیل اند یا روحانی. کارشان را دوست دارند و با مشکلات با دیده مثبت روبرو می شوند. می توانند بصورت خستگی ناپذیر کار کنند و روح شجاعت و اشتیاق برای کارهای خطیر در وجوشان قرار دارد. این افراد در تمام حرفه هایی که با جنب و جوش سر و کار دارد خوب اند.

در روابط، خوش شانس نیستند. خیلی خود به خود و با بدبختی ازدواج می کنند و بعدها پشیمان می شوند. به همین خاطر است که چندین بار در زندگی ازدواج می کنند. وفاداری متولدین برج قوس به شریک شان بستگی دارد. اگر شرکیشان واقعا آنها را دوست داشته باشند و مورد اهمیت قرار دهند، همه چیز خود را وقف او می کنند.

برج قوس

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج قوس

برج قوس که توسط سیاره پر قدرت مشتری اداره می شود، بخاطر خوش بینی و طبیعت پر ماجرایش برتری دارد. طالع بینی ۲۰۲۰ در نیمه اول سال برای متولدین برج قوس مشکلات و دوران سختی را آماده کرده است. اگرچه در نیمه دوم همه چیز تغییر خواهد کرد. متولدین این علامت می توانند با اعتماد به نفس باشند و تصمیمات سریع بگیرند. امسال از این ویژگی ها به خوبی استفاده خواهید برد. بر عکس، در سال گذشته در مقابله با معضلات، اعتماد به نفس بالایی نداشتید.

از آغاز سال، کار و کسب راحت نخواهد بود. همه چیز اشتباه پیش می رود و ممکن است به گونه ای به نظر برسد که شما اضافه کاری می کنید اما به جایی نمی رسید. جا نزنید. سیاره مشتری در این دوره در موقعیت اشتباه قرار دارد. تلاش کنید با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانید. آنها می توانند شما را شاد کنند. به اهداف دیگر دست خواهید یافت.

با رسیدن بهار، مشکلات کاری شما بلاخره ناپدید می شوند، اما مسائلی در روابط خود خواهید داشت. شما و شریک زندگی تان به خوبی پیش نمی روید و مشکلات جدیدی ظاهر می شود. سعی کنید مسائل را با آرامش حل کنید. حتی با اینکه متولدین برج قوس برای تصمیمات بسیار خوبشان معروف اند، در این دوران سعی کنید دوبار فکر کنید. بدین صورت بعدا پشیمان نخواهید شد. وقتی در تلاش برای حل سایر مشکلات نیستید، آنها دیگر مهم نیستند.

در تابستان و پاییز ۲۰۲۰ سیاره مشتری برای شما بهترین ها را آرزو می کند. بر اساس طالع بینی، بزرگترین تغییر در آگوست رخ خواهد داد. شما به زندگی باز می گردید و از مثبت گرایی خود به نفع خود استفاده خواهید کرد. در کار و حرفه، تلاش می کنید که همکاران خود را با ایده های خود جذب کنید. بدین ترتیب می توانید انتظار کمک آنها را داشته باشید و پروژه خود را راحت تر پیش ببرید. می توانید منتظر پاداش های مالی جذاب نیز باشید. با آن می توانید تعطیلات خود را ترتیب دهید و از آزادی مطلوب تان لذت ببرید. برای متولدین برج قوس مناسب است که در برف و باران پاییز به تحصیلات خود بپردازند. طالع بینی به شما پیشنهاد می کند که یک کتاب بخوانید یا از یک نمایشگاه دیدن کنید.

در پایان سال ۲۰۲۰، اعتماد به نفس شما به نفع شما عمل خواهد کرد. می توانید بصورت جادویی شخصی از جنس مخالف را تحت تاثیر خود قرار دهید. جرقه های زیادی بین شما خواهد بود. محبوب شما بطور کامل افسون خواهد شد و لحظات زیبایی را تجربه می کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا