فال و طالع بینی متولدین ماه اردیبهشت برج ثور + خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج ثور را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج ثور

مشخصات متولدین برج ثور

برج ثور در ارتباط با سیاره زهره است که با زیبایی و طراوتش شناخته می شود. متولدین برج ثور اغلب مادی گرا هستند بطوری که در هر چیز به دنبال مزایا و استفاده های آن می گردند. با این وجود آنها عمدتا حساس اند و تسلیم احساسات خود می شوند. ایستادگی و مقاومتی که در رسیدن به اهداف خود دارند، برای آنها عادی است. متولدین این علامت خاکی در بهار دنیا آمده اند و به همین دلیل است که عاشق طبیعت و هنر هستند. زیرا با آن می توانند میل به تجربه و کنجکاوی خود را راضی کنند. آنها تمام انرژی خود را وقف تجربه می کنند. در نگاه اول به نظر گوشه گیر و نزدیک نشدنی می رسند، اما آنها می توانند از زندگی خود مشتاقانه لذت ببرند.

به دلیل توانایی قوی آنها در دیدن حقایق، گاهی نسبت به چیزهای جدید بی اعتمادند. به اصول و مبانی اعتقاد دارند و اگر رویایی دارند، تمام انرژی خود را وقف محقق کردن آن می کنند. این به علت ویژگی دیگر آنها یعنی هدفمندی است. متولدین برج ثور صادق و جاه طلب هستند. سعی می کنند در تمام رقابت ها پیروز شوند. مطیع اند و حس شوخ طبعی بالایی دارند. از پر خوری که باعث هیکل درشت آنها می شود، رنج می برند.

بدی آنها می تواند بخاطر صداقت آنها باشد. توهین کردن به آنها آسان است و بخاطر ثابت قدمی شان، تغییر عقیده آنها یا درخواست بخشش از آنها تقریبا غیر ممکن است. میل آنها به آرامش و راحتی می تواند تا مرز تنبلی پیش رود. با این حال بدترین بدی آنها و در عین حال خطرناکترین آن، لجبازی آنها است که ناشی از هدفمندی و جاه طلبی ایشان می باشد. گاهی اوقات چنان به ایده ها و نقشه های خود علاقه دارند که بخاطر آن از تمام بحث ها و مخالفت ها، هرچقدر هم که مهم باشند، امتناع می کنند. آنها گاهی بی عاطفه و بی احساس اند.

در کار و حرفه، مشکلی ندارند چرا که بسیار سخت کوش اند و برای پول در آوردن انگیزه زیادی دارند. هدفمندی و تلاش آنها برای بهترین بودن درآمد بالا را به آنها نوید می دهد. به همین خاطر آنها مشاغلی انتخاب می کنند که بتوانند در آن از لجبازی، سماجت و توانایی های فردی خود استفاده کنند. دوست دارند در محیطی آرام کار کنند و فعالیت هایی که بدون حرکات جسمی و روحی بیش از اندازه هستند را ترجیح می دهند.

در روابط، مراقبت محبت آمیز و شنیدن تعاریف را دوست دارند. می توانید همیشه بر روی آنها حساب کنید حتی اگر به دلیل هوس رانی آنها، خطر خیانت وجود داشته باشد. معمولا خیلی غیر منتظره ازدواج می کنند. نیاز دارند بر دوستان نزدیک خود تکیه کنند و پیش زمینه خانوادگی با ثباتی داشته باشند.

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج ثور

مسئولیت پذیری و اهل عمل بودن شان معروف اند. این نوع رفتار برای کار وحرفه شما بسیار مهم است. پس امسال اهمیت زیادی به آن بدهید. در سال ۲۰۱۴ ممکن است با مشکلاتی روبرو شده باشید، یک بار به اوج رفته و سپس پایین آمده باشید، اما امسال، ستاره زهره شما را به یک مسیر آرام هدایت خواهد کرد.

از آغاز سال، در حوزه روابط به خوبی پیش خواهید رفت. به شیوه ای مسالمت آمیز، می توانید بر پیری و حتی اختلافات فراموش نشدنی چیره شوید. علاوه بر این می توانید به دیگران کمک کنید تا اختلافات خود را حل کنند. با این کار تحسین و احترام سایرین را بدست خواهید آورد. ایجاد دوستی ها و آشنایی های جدید، در این دوره ساده نیست. بعدها یک واقعیت ناخوشایند ممکن است آشکار شود.

با بهار، پشتکار شما شکوفا خواهد شد. از هیجان زده شدن از ایده همکار خود و کمک به وی نترسید. اگر به سختی کار کنید، می توانید به اهداف بزرگی برسید و برای خود یک پشتیبان اساسی، که مدت های مدیدی آرزوی آن را داشتید، ایجاد کنید. فقط مراقب باشید که در دوران موفقیت و شهرت خود، دشمن تراشی نکنید. مردم می توانند گاهی بسیار حسود باشند.

در اواسط سال، یک بحران ممکن است روی دهد. جای تعجب نیست. شما از کار زیاد خسته اید و محبوب تان نمی تواند نوسانات خلقی گاه به گاه شما را درک کند. طالع بینی به شما نصیت می کند که با آرامش صحبت کنید، بعضی قوانین را کنار بگذارید و بازگشت توازن به روابط خود را مدیریت نمایید.

در تابستان، یک تعطیلات فراموش نشدنی را تجربه می کنید. بعد از آن دیگر نیازی ندارید که نگران محبوب خود باشید. همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. به همین خاطر است که متولدین برج ثور می توانند با ذوق کار کنند. مطابق با طالع بینی، وقتی سایرین در حال لذت بردن از فصل تعطیلات هستند، به خصوص در ماه آگوست، شما می توانید از زمان خود استفاده کارآمدی داشته باشید. ممکن است حتی یک ترفیع منتظر شما باشد.

پاییز دوره بسیار با ثباتی برای شما خواهد بود و زمان مناسبی برای گرفتن تصمیمات مهم است. اگر یک رویای دراز مدت دارید، زمان اجرای آن است. به راحتی هزینه های لوکس را بپردازید و فقط راحت باشید.

در پایان سال ۲۰۲۰، انرژی شما کمی کم خواهد شد. به گونه ای که انگار نزدیک است به خواب زمستانی بروید. شروع به بدتر شدن در کار و حرفه خود می کنید، اما بعد از این سال شلوغ، این کار طبیعی است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا