فال و طالع بینی متولدین ماه دی برج جدی+ خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج جدی را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج جدی

مشخصات متولدین برج جدی

اسم این صورت فلکی، ویژگی افراد به دنیا آمده تحت این برج را تعریف می کند. از آنجایی که برج جدی بالا رونده است (بالا رونده یعنی کسی که از قله کوه های پوشیده از برف بالا می رود)، افرادی که تحت این صورت فلکی به دنیا آمده اند، عمدتا گوشه گیرند، دیدگاه شان درباره زندگی واقع بینانه و مادی گرایانه است و تلاش دارند هرچیزی را در جهت منافع خود به کار برند.

متولدین برج جدی اهل عمل، محفوظ، استوار و جدی هستند. به خوبی می دانند که هیچ موفقیتی بدون کار سخت و تلاش بدست نمی آید. احساس مسئولیت، تمایل و علاقه نسبت به کار دارند. اغلب جدی و متفکر به نظر می رسند اما در عین حال، جاه طلب، صبور و عمدتا منحرف نشدنی هستند. زندگی آنها معمولا ساده، آرام و گوشه گیرانه است. به آهستگی تصمیم می گیرند، اما مطمئنا تلاش می کنند تا تمام اطلاعات را قبل از گرفتن تصمیم نهایی بدست آورند.

یکی از بدی های آنها خساست است که می تواند تبدیل به وسواس شود. در موارد شدید، اگر متولدین برج جدی پول بسیار زیادی داشته باشند، ترجیح می دهند از گرسنگی بمیرند اما پول خرج نکنند. آنها تلاش دارند تمام کارها را بطور دقیق انجام دهند که این خود منجر به یک خصلت بد دیگر نیز می شود- وسواس. نمی دانند بخشندگی چیست زیرا همه چیز را از دیدگاه خود قضاوت می کنند. آنها همچنین نسبت به بسیاری از بیماریها آسیب پذیرند، و به همین دلیل است که بیشتر اوقات بیمارند.

در حرفه و کار، فکر می کنند که موفقیت و قدرت تنها به پشت کار مرتبط است و به همین خاطر همیشه سزاوار آنچه کسب می کنند هستند. اهداف آنها اغلب با اعتبار و سود مالی مرتبط است.

آنها می توانند با هیجان زیاد عاشق شوند اما متاسفانه بیشتر اوقات این احساسات متقابل نیست. به رغم وفاداری، ازدواج شادی ندارند چرا که برای راحتی و آسودگی ازدواج می کنند. نا امیدی از ازدواج و اختلافات خصومت آمیز، دلیل تلخ مزاج شدن آنها است.

برج جدی

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج جدی

امسال برای متولدین جاه طلبِ این صورت فلکی بسیار خوب خواهد بود. طالع بینی ۲۰۲۰ به متولدین برج جدی نشان می دهد که می توانند از ویژگی های ذاتی خود در جهات منافع شان استفاده کنند. از کوته فکری دست می کشید و به اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت. سیاره زحل که شما را در تسلط دارد، قدرت بیشتری در مقایسه با سال گذشته خوهد داشت.

شروع سال جدید موفقیت آمیز خواهد بود. طالع بینی می گوید که متولدین برج جدی در زمینه کار به خوبی پیش خواهند رفت. ملاقات های جذاب و اطلاعات بسیار ارزشمندی بدست خواهید آورد. جوایز نقدی در انتظار شما است. سعی کنید آن را پس انداز کنید اما مقداری را نیز برای خوشحال کردن خود خرج کنید و یک چیز دوست داشتنی برای خویش بخرید. در بهار ۲۰۲۰ انرژی را در اطراف خود احساس خواهید کرد و شخص جذابی را ملاقات می کنید.

با گرم تر شدن هوا، تغییرات مهمی رخ می دهد. در کار خود کماکان می درخشید اما در زمینه روابط، کمی شکوه و شکایت وجود خواهد داشت. اخبار ناخوشایندی درباره محبوب شما به گوش می رسد. اجازه ندهید حسادت شما را پایین بکشد؛ بعدها از حرفایی که در حین دعوا گفته اید پشیمان خواهید شد. در تابستان آرام و نسبتا منفعل می باشید. الان زمان مناسبی برای ورزش نیست؛ خطر آسیب دیدگی وجود دارد. یک کتاب بخوانید یا به سینما بروید. با پیش رفتن تابستان، از رفتن به اجتماع نترسید. سیاره زحل به مجردها نگاه ویژه ای دارد. از خود انرژی شهوانی ساطع خواهید کرد و برای جنس مخالف مثل یک آهنربا خواهید بود. در صورتی که در رابطه به سر می برید، از یک دوره متوازن و بدون دعوا لذت خواهید برد.

در پاییز، متوجه خواهید شد که سرمست موفقیت خود در کار شده اید و بدین ترتیب چیزهای زیادی را از دست می دهید. تلاش زیادی می کنید که آنها را جبران کنید. مراقب استرس باشید، باید زمانی را نیز برای استراحت در نظر بگیرید. پاییز سال ۲۰۲۰ اهمیت زیادی برای متولدین برج جدی در زمینه خانواده دارد. زمان خیلی زیادی را به همراهی با کسانی که دوستشان دارید می گذرانید که این آنها را بسیار خوشحال می کند.

در پایان سال، باید تلاش کنید رویدادهای گذشته را مرور کنید و از آنها درس بگیرید. بر اساس طالع بینی، به توازن در روابط خود می رسید و مشکلات کاری خود را حل خواهید کرد. می توانید از کریسمس بدون پشیمانی لذت ببرید و به انتظار سال بعد بنشینید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا