فال و طالع بینی متولدین ماه فروردین برج حمل + خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج حمل را منتشر قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج حمل

مشخصات متولدین برج حمل

فردی که تحت علامت شعله ور حمل به دنیا آمده اند توسط قدرت و توانایی درونی و بیرونی خود متمایز می شوند. سیاره آنها، مریخ، نماد اعتماد به نفس و رفتار خودجوش آنها، و همچنین جنگندگی است. یک جنگنده، صادقانه و مقاوم رفتار می کند. وی اجازه می دهد طبیعت مسیر خود را برود اما دوست ندارد مسائل را حل نشده باقی گذارد.

آرامش درونی و اعتماد به نفس متولدین برج حمل، تمام موانع و نگرانی های پیش رو را نابود می کند. آنها پر انرژی و اغلب سختگیر هستند. درباره همه چیز مستقیم و گاهی کورکورانه سخن می گویند. رفتار آنها ممکن است بی سوادانه و عقب افتاده به نظر برسد، اما پس از مدتی می فهمید که بسیار روشنفکرند و متمایل به سادگی و بی آلایشی می باشند.

نقطه ضعف آنها در لجبازی گاه و بی گاه و ناتوانی آنها در سازش پذیری و مصالحه است. به دردسر خوردن با متولدین برج حمل به دلیل رفتار پرخاشگرانه آنها آسان است. عدم توانایی در موافقت کردن با عقاید دیگران، می تواند مشکلاتی در محل کار و روابط ایجاد کند.

متولدین برج حمل چالش در کار و حرفه را دوست دارند. با ماندن در مشاغل معمولی مشکل دارند. اغلب کسب و کار خودشان را راه می اندازند یا حداقل سعی می کنند پیشنهادات و نظرات خود را پیش ببرند. هرچند که تلاش آنها به ندرت قدردانی شده یا به خوبی ارزیابی می شود. آنها اغلب خودگرا هستند و دیگران را تحسین نمی کنند. عمدتا متخصص بازاریابی اند، کسب و کار خود را دارند و یا یک ورزشکار حرفه ای می باشند. در هر حال مشکل است که آنها را عضو یه گروه خاص طبقه بندی کنیم.

در روابط، هم مردان و هم زنان برج حمل، بسیار رمانتیک هستند. اما مردان زمان بیشتری برای آرام گرفتن نیاز دارند و برای آنها انتخاب دوست دختر مشروط به هیچ عاملی نیست. طرز برخورد آنها با یک دوست دختر بالقوه اغلب تغییر می کند. احساسات آنها پایدار نیست و در نتیجه می توانند به آسانی از شریک زندگی ایده آل چشم پوشی کنند. زنان متولد برج حمل به کسی نیاز دارند که به آنها احترام گذاشته و مسیر درست را در زندگی به آنها نشان دهد.

برج حمل

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج حمل

کسانی که تحت این صورت فلکی متولد شده اند شخصیت جنگنده ای دارند و بیشتر تحت تاثیر سیاره مریخ هستند. طالع بینی ۲۰۲۰ برای متولدین برج حمل تغییرات زیادی به همراه دارد. بلاخره باید از جاه طلبی و توانایی خود در هیجان زده شدن برای چیزها، به خوبی استفاده کنید. سال گذشته صبورانه انتظار کشیدید و امسال ثمر تلاش های خود را، هم در زمینه روابط و هم در زمینه کسب و کار، می گیرید. از احساس درونیِ عدالت خواهی خود نیز بهره کامل را خواهید برد.

در آغاز این سال، انرژی مثبت را احساس خواهید کرد. طالع بینی نشان می دهد که سرسختی و پافشاری، شما را در رسیدن به اهداف کاری تان به جلو پیش می برد. با اینکه می توانید یک رهبر یا سازمان دهنده بسیار خوبی باشید، باید مراقب باشید که خیلی “سرمست” موفقیت خود نشوید و به ریاست بازی کشیده نگردید.

اگر در یک رابطه هستید، با جلو رفتن بهار، عشق شما نیز همانند طبیعت شکوفه می زند. ستاره ها برای مجردها هم طالعی دارند. یک جرقه قوی بین شما و جنس مخالف زده می شود. اما فراموش نکنید که با دوستان و خانواده خود نیز وقت بگذرانید.

در فصل دوم سال ۲۰۲۰، اگر می خواهید موفق بمانید باید بیشتر تلاش کنید. هنگامی که می خواهید تصمیمی بگیرید، بهتر است دوبار فکر کنید. می توانید به راحتی از یک دوست یا مشاور شایسته بخواهید که به شما مشورت دهند. از فکر کردن زیاد نپرهیزید، مخصوصا وقتی که تصمیم دارید یک قرارداد تجاری را امضا کنید. مطابق با طالع بینی، زمان مناسبی نیست که کار خود را نا تمام بگذارید. در این کار خطری وجود دارد که ممکن است به نیستی و نابودی بیانجامد.

با نزدیک شدن پاییز، باید به روابط فردی اهمیت بدهید و لجباز نباشید. می توانید مشکلات را با سازش به آسانی حل کنید. به محبوب خود توجه کافی نشان دهید. یک هدیه کوچک می تواند هر کسی را خوشحال کند. در ماه اکتبر، برف و باران سلامتی شما را به خطر نمی اندازد. زمان مناسبی برای ورزش کردن است. بدن و ایمنی شما هر دو تقویت خواهند شد.

اواخر سال، عمدتا به کار و حرفه شما تعلق دارد. واقعا خواهید درخشید بطوری که برای مافوق شما سخت خواهد بود که به شما توجه نکند. می توانید بر روی یک جایزه مناسب حساب باز کنید. با این جایزه می توانید نزدیکان خود را خوشحال کنید و رویاهای شان را به تحقق رسانید. کریسمس دوره بسیار شادی برای شما خواهد بود. بنابراین برای متولدین برج حمل بسیار سخت است که از سال سراسر موفقیت ۲۰۲۰ خداحافظی کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا