فال و طالع بینی متولدین ماه مهر برج میزان+ خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج میزان را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج میزان

مشخصات متولدین برج میزان

افراد به دنیا آمده تحت صورت فلکی میزان، مرتبط با سیاره ونوس هستند که عامل عاطفی بودن شدید آنها است. آنها افرادی روشنفکر و خردمند هستند که میل به کسب تجربه دارند. زندگی را دوست دارند و با چیزهای زیبا احساسات شان به آسانی بر انگیخته می شود. استعداد هنری دارند و عموما عاشق هنر هستند. به جواهرات، لباس های زیبا، تمام انواع سرگرمی ها، موسیقی، رقص و همچنین پول، به این دلیل که می توانند با آن هرچیزی که می خواهند را بدست آورند، عشق می ورزند. صداقت و مسئولیت پذیری در آنها عادی است. معمولا دلسوز، بشر دوست و مهربان هستند. ایده های خود را ساخته اند و سعی می کنند بر اساس آنها زندگی کنند. متولدین برج میزان جاه طلب اند و کسانی که کمی مغرورند ممکن است به آسانی دلخور شوند.

بدی متولدین برج میزان حساسیت بیش از حد آن ها است. بی قراری و بی حوصلگی، و طبیعت بی خیال آنها می تواند منجر به بی احتیاطی در خرج کردن پول شود. معمولا احساسات را بیشتر از عقل ترجیح می دهند.

در ارتباطات، به دلیل مهربانی شان، به آسانی دوست های جدیدی پیدا می کنند. نمی توانند در برابر مشکلات مقاموت کنند بنابراین به شریکی نیاز دارند که بتواند کنار آنها بایستد. ازدواج و جامعه بیشترین نقش را در زندگی آنها ایفا می کند. اما گاهی اوقات، با مشکلاتی در ارتباط با شریکشان روبرو می شوند.

متولدین برج میزان برای مشاغلی که در آن ها می توانند با مردم کار کنند خوب هستند. به همین دلیل شغل ایده آل برای آنها باید مرتبط با هنر یا تجارت باشد. شکست در شغل می تواند به دلیل بی دقتی و تحت تاثیر سایرین قرار گرفتن آنها باشد.

برج میزان

طالع بینی سال ۲۰۲۰ برای برج میزان

متولدین این علامت لطیف، احساساتی و منطقی هستند که اشتیاق یک زندگی هارمونیک و شاد را دارند. تحت تاثیر سیاره زهره، می توانید خلاق و خردمند باشید. طالع بینی ۲۰۲۰ برای متولدین برج میزان اطلاعات و تغییرات جدیدی دارد. بر خلاف سال ۲۰۱۴ که با صلح و آرامش شناخته می شد، امسال متولدین برج میزان تجربیات خیلی زیادی خواهند داشت.

در آغاز سال در خواهید یافت که کار شما زمان زیادی خواهد گرفت و تلاش تان بی ارزش خواهد بود. کارفرمای شما نمی تواند کاملا شما را تحسین کند. از تغییرات نترسید. پیشنهاد بهتری وجود دارد، هیچ چیزی را حل و فصل نکنید و شانس خود را محک بزنید. بدین ترتیب می توانید از تعجیل و استرس زیاد، که از آن نفرت دارید، دوری کنید. طالع بینی هم چنین پیشنهاد می دهد که به خانواده خود در طی این دوران توجه کنید. در خواهید یافت که یک نفر ممکن است در حال پنهان کردن مشکلاتش از دیگران باشد.

در بهار، سیاره زهره متمایل به شما است. تحت تاثیرات آن، وجود یک شخص جذاب را احساس خواهید کرد. آن شخص می تواند همدم شما یا یک دوست جدید باشد. به هر حال واضح است که ماجراهای زیادی را با این شخص تجربه خواهید کرد و چیزهای جدیدی را امتحان می کنید. در نهایت از زندگی خود بسیار لذت می برید.

نیمه دوم سال در ابتدا بسیار نوید بخش خواهد بود. در پایان، به دلیل خلاقیت و ایده های خود، در حرفه خویش پیشرفت خواهید کرد. طالع بینی در تابستان ۲۰۲۰ به کسانی که در رابطه به سر می برند، نشان می دهد که روابطشان قوی تر و عمیق تر خواهد شد. از هارمونی و توازن لذت خواهید برد. مجردها نیز ماجراها و روابطه عاشقانه زیادی تجربه می کنند. شب های داغ تابستان سزاوار آن است.

پاییز با رکود اقتصادی همراه است. یک نفر نسبت به شما و خوش شانسی پیشین شما حسادت می کند و تلاش بر دزدیدن آن از شما دارد. به هم نریزید؛ از مشکلات فرار نکنید و سعی کنید با این خائن به تنهایی در بیفتید. با این کار در می یابید که بسیار قوی تر هستید و می توانید در موقعیت های سخت قاطع باشید. مراقب سلامتی خود باشید، رویداد غیر منتظره ای ممکن است رخ دهد.

پایان سال ۲۰۲۰، متوازن و هماهنگ خواهد بود. اگر باید تصمیمات مهمی بگیرید، نگران به تاخیر انداختن آن نباشید.هیچ اتفاق بدی در این دوره رخ نخواهد داد. از توازن در روابط و خانواده خود لذت ببرید اما دوستان خود را فراموش نکنید. حضور کوتاه شما برای کریسمس آنها را حتما خوشحال خواهد کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا