فصل دوم سریال نون.خ چند قسمت است؟

در این پست از جدول یاب به تعداد قسمت های فصل دوم سریال نون.خ می پردازیم. این سریال ابتدا قرار بود در ۲۵ قسمت برای ماه رمضان ۹۹ آماده شود اما با شیوع ویروس کرونا در ۱۷ قسمت به پایان رسید و از ۲۲ فروردین ۹۹ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود و تا ۶ اردیبهشت شروع ماه مبارک رمضان پایان می یابد.

فصل اول سریال ” نون.خ ” نوروز سال ۱۳۹۸ شمسی به کارگردانی سعید آقاخانی به روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت و با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد. این سریال با بازی سعید آقاخانی در نقش ” نورالدین خانزاده ” که کاراکتری از مناطق کردنشین را برعهده داشت، توانست به خوبی هر چه تمام دیده شود. این سریال با زبان کردی و در استان کرمانشاه ساخته شده‌ است.

اما لازم به بیان است فصل دوم سریال ” نون.خ ” در ۱۷ قسمت تولید شده است.

” نون.خ “ جزو اولین سریال‌ هایی است که کاراکترهای آن را مردمانی از مناطق کردنشین تشکیل داده‌ اند و با استقبال در زمان پخش مواجه شد. از بازیگران این سریال تلویزیونی می توان به  حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی ، نعیمه نظام دوست ، سیروس میمنت ، علی صالحی ، پاشا جمالی ، نسرین مرادی ، هدیه بازوند ، ندا قاسمی، علیرضا ابراهیمی ، صبا ایزدپناه ، شیدا یوسفی ، وحید قاضی زاهد ، سیروس سپری ، صابر ناصری ، علیرضا حنیفی ، وریا امینی ، عابدین رضایی ، رضا پشابادی ، کیوان شیخ احمدی ، افشین ملکی ، کاظم نوربخش ، حسین مرادی ، بهاالدین عزیززاده ، سیدحسین موسوی ، محمد زارع زاده ، حسین بوربوری ، پرویز کولیوند ، رضا رشیدی ، ماشاالله بروایی و… اشاره کرد.

فصل دوم سریال نون.خ
فصل دوم سریال نون.خ

آذر ماه سالجاری تصویربرداری فصل دوم سریال ” نون.خ ” با حضور مدیر شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، استاندار کرمانشاه، جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمانشاه، مدیران محلی و در حضور پرشور مردم در یکی از روستا‌های کرمانشاه آغاز شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا