فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر در سریال لروکس کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای خیانتش

سریال لروکس یا همه جا تو از همان ابتدا موقعیت متفاوت و جذابی رو به تصویر می کشه. دختر و پسری که به اجبار همخونه می شن و انقدر لجباز و یک دنده ن که هیچ امیدی به تموم شدن دعواها و بهتر شدن رابطه شون نیست اما نگران نباشید! همونطور که خودتون هم حس کردین غافلگیری هایی در راهه! پسر لجباز این سریال دمیر، آدمی باهوش، شسته و رفته و سختکوشه. برخورد سرد و رسمی ای داره و این به دلیل زخم هاییه که در کودکی خورده. اما پشت این ظاهر سرد آدمی بخشنده و مهربون پنهانه.

فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر
فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر

فورکان آندیچ در سال ۱۹۹۰ در استانبول به دنیا آمد. بعد از گرفتن لیسانسش، اولین تجربه بازیگری در تلویزیون را در سریال زنان خانه دار ناامید Umutsuz Ev Kadınları به دست آورد. در سال ۲۰۱۴ در “عروس های فراری” در سال ۲۰۱۵ گل های شکسته و در سال ۲۰۱۶ در سریال انتقام شیرین بازی کرد.دوران ابتدایی و دبیرستان را در آتاشهیر استانبول گذراند. در سال ۲۰۰۷ بعد از تمام شدن دبیرستان به اوکراین رفت. در دانشگاه پلی تکنیک کیف سال اول را به آموختن زبان و آماده شدن برای ورود به دانشگاه گذراند. در سال دوم در رشته اقتصاد شروع به تحصیل کرد. به دلیل مساله همسان سازی مدارک تحصیلی در سیستم آموزشی، ناچار شد به استانبول برگردد. مدتی در دانشگاه بیلگی در رشته برنامه سازی رادیو و تلویزیون تحصیل کرد و بعد از آن در سال تحصیلی ۲۰۱۱-۲۰۱۲ در اولین دوره ارتباطات و طراحی بصری دانشگاه یدی تپه شروع به تحصیل کرد و افقی برای او روشن شد.

او که از سال ۲۰۰۷ در تیزرهای تبلیغاتی زیادی بازی کرده بود، در سریال زنان خانه دار ناامید که در سال ۲۰۱۱ پخش شد و از روی سریال Desperate Housewives ساخته شده بود نقش لونت را بازی کرد. در سال ۲۰۱۲ در سریال راه امیر که به نوعی ادامه سریال اسمش را فریحا گذاشتم بود، نقش سلیم را بازی کرد. بعد از آن در سال ۲۰۱۴ در سریال عروس های فراری در نقش سلیم، تک فرزند یک خانواده ثروتمند را بازی کرد. در ۲۰۱۵ در سریال گل های شکسته یا kirgin cicekler نقش گوکان را بازی کرد. بعد در سریال انتقام شیرین tatli intikam نقش سینان را ایفا کرد و در سال ۲۰۱۷ در سریال مریم در نقش ساواش ظاهر شد.

فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر
فورکان آندیچ بازیگر نقش دمیر

فورکان به مدت ۱۱ سال به صورت حرفه ای بسکتبال بازی کرده است. قد او ۱۹۰ و وزنش ۸۸ است. در سال فورکان ۲۰۱۸ با دیلان چیچک دنیز که بازیگر نقش سنا در سریال گوداله رابطه داشت. اما زود از هم جدا شدند. دیلان در مورد او گفته بود: هنوز هم دوسش دارم اما برگشتنی در کار نیست.” بعد از اینکه فورکان در سال ۲۰۱۹ در سریال لروکس یا هر یرده سن با آیبوکه پوسات همبازی شد، با توجه به رابطه نزدیک و خارج از پشت صحنه ی آنها بود. شایعاتی زیادی در مورد رابطه این دو همبازی گفته شد. چیزی که این شایعه را داغ تر کرد دوستی قدیمی آیبوکه و دیلان بود و بعد از این شایعات دیلان آیبوکه را از لیست دوستانش در اینستاگرام حذف کرد. با تمام این سر و صداها، آیبوکه و فورکان هیچ وقت رابطه شان را تایید نکردند!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا