لیست اسامی زنان زیبای جهان در سال ۲۰۱۹

زیباترین زن دنیا کیست؟ فکر می کنید چه کسانی شایسته عنوان زیباترین زنان دنیا در سال ۲۰۱۹ هستند؟ توجه داشته باشید که همه بانوان زیبایی خاص خودشان را دارند. ولی فهرست که در اینجا تهیه شده، بر اساس نظرسنجی ها و رأی های آنلاین کاربران است، زیرا هیچ معیار استانداردی برای زیبایی وجود ندارد. زیبایی یکی از پر بحث ترین موضوعات حال حاضر دنیای ماست و هرگز یک برنده قطعی و مسلم در این بحث وجود ندارد. ممکن است کسی که در برهه ای از زمان عنوان زیباترین را به دست می آورد، مدتی بعد جایگاهش را به فرد دیگری ببازد.

۱- مونیکا بلوچی

لوچی در سال ۱۹۶۴ در یکی از روستاهای اومبریا در ایتالیا به دنیا آمد. او پس از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ حقوق به شهر می‌آید. برای کمک هزینهٔ تحصیل به صورت آزاد مانکنی مد پیشه می‌کند و بعد از مدتی تحصیلات دانشگاهی را رها می‌کند تا تمام وقت به این کار بپردازد.

۲- کیت اپتون

مانکن زیباروی امریکایی، که بیشترین شهرتش به خاطر زیبایی طبیعی و چهره کلاسیکش است طوری که چهره او یاداور دهه ۴۰ و ۵۰ است و اغلب مردم امریکایی به او عنوان مرلین مونرو را داده اند، کیت در این لیست نفر دوم است و نزدیک به ۷۰۰ هزار رای اورده است.

۳- آنجلینا جولی

بازیگر زیبا روی هالیوود که قدرتمندترین زن جهان نامیده شده وی در این لیست رتبه ۳ را به خود اختصاص داده و نزدیک به ۵۰۰ هزار رای را کسب کرده است، جالب است که بدانید انجلینا جولی در سال ۲۰۱۸ رتبه اول این لیست بود، انجلینا امسال رتبه سوم لیست است.

۴- آیشواریا رای

آیشواریا رای در منگلور در جنوب هند در ایالت کارناتاکا به دنیا آمد. پدرش مهندس دریانوردی و مادرش نویسنده بود. نیاکان او از مردم بونت بنگلور بودند. خانواده او پیش از تولدش به بمبئی مهاجرت کردند.زبان مادری آیشواریا رای تولو است، او به زبان‌های هندی، انگلیسی، کانارا، ماراتی و تامیل هم مسلط است.آیشواریا مدتی هم در رشته معماری تحصیل کرده‌است.

نامزدی نافرجام و پردردسرش با دو ستاره بالیوود یعنی سلمان خان و ویوک اوبروی و جنجالی که سر همین مسئله آفرید می‌توانست نشانهٔ این نکته باشد که او هنوز هم چون دوران کودکی مردان را زیر نفوذ خود دارد.

۵- ایرینا شایک

او نامزد کریستیانو رونالدو بود. در ژانویه ۲۰۱۵ خبر جدایی آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شد و آن‌ها آن را تأیید کردند. رونالدو در بیانیه‌ای که منتشر کرده علت جدایی از ایرینا را توضیح داده‌است: «بعد از ۵ سال زندگی رابطه من و ایرینا به پایان رسید. به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم برای هردو نفرمان بهتر است. آرزو می‌کنم که ایرینا خوشبخت شود». بعد از کریس رونالدو او با ” بردلی کوپر” بازیگر سرشناس آمریکایی پس از یک قرار کاری، نامزد کردند.

۶- مریم اوزرلی

مریم اوزرلی از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شد. او دو برادر و یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد. خواهرش، جانان، موسیقی جاز می‌نوازد.مریم درس بازیگری را در شاوشپیل‌اشتودیو فرزه در هامبورگ خوانده‌‌است.معروف‌ترین نقش‌آفرینی او در نقش خرم سلطان در سریال تاریخی حریم سلطان به وقوع پیوسته‌است.

۷- شارلیز ترون

اولین فیلم ترون، فیلم «بچه‌های مزرعه ۳» محصول ۱۹۹۵ بود شارلیز جوان که ۱۹ سال داشت، در این فیلم نقش کوتاه و بدون دیالوگی را داشت. اما اولین فیلمی که وی در آن نقش مهمی داشت، دومین فیلمش بود. فیلم «۲ روز در دره» محصول سال ۱۹۹۶ بود که وی در نقش هلگا بازی کرد. در همان سال در فیلم «کاری که می‌کنی» نیز بازی کرد که به گفته خودش، نقش مهمی در بازیگر شدن وی داشت.

از زمان کودکی، همیشه به دیدن فیلم‌های تام هنکس می‌نشستم و واقعاً دوستش داشتم. وقتی‌که تام هنکس مرا برای بازی در نقش کوتاهی از فیلمش انتخاب کرد، بخودم گفتم که «اگر وی (تام هنکس) مرا شایسته بازی در فیلمش می‌داند، پس می‌توانم در این شغل (بازیگری) موفق شوم» و کارم را جدی گرفتم.

۸- امبر هرد

با نام اصلی امبر لارا هرد به انگلیسی: Amber Laura Heard زاده شهر آستین، تگزاس می‌باشد.وی مدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او با بازی در برنامه تلویزیونی سی دبلیو تلویژن شو آغاز شد.

۹- ریحانا

روبین ریانا فنتی، مشهور به ریانا (به لاتین: Rihanna) (زادهٔ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸) خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. ریانا زادهٔ شهر سنت مایکل در باربادوس است و فعالیت هنری‌اش از زمان آشنایی وی با ایوان روجرز شروع می‌شود، زمانی که این دو به واسطه یک دوست مشترک، با یکدیگر در سال ۲۰۰۳ آشنا شده و شروع به ضبط آهنگ می‌کنند. پیش‌نمایش آهنگی که ضبط می‌شود نیز برای چندین استودیوی موسیقی ارسال شده که در نهایت منجر به عقد قرارداد ریانا با یکی از این استودیوها به نام دف جم می‌شود.

۱۰- اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون معروف آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است.اسکارلت جوهانسون در سال ۲۰۱۳ برای بار دوم توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب شده است. اسکارلت در سال ۲۰۰۶ نیز این عنوان را بدست آورده بود.اولین زنی است که دوبار در مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن دنیا انتخاب شده است.

۱۱- مگان فاکس

مدل و بازیگر آمریکایی است. حرفه بازیگری و مانکنی برای فاکس از زمانی آغاز شد که او توانست چندین جایزه مختلف را بین مدل‌های آمریکایی بدست آورد. او کار بازیگری را با فیلم تعطیلات در آفتاب آغاز کرد.

۱۲- آدریانا لیما

مدل برزیلی است که بیشتر شهرتش را به عنوان مدل ویکتوریا سکرت آنجل و لوازم آرایشی میبلین بدست آورد. در سن ۱۵ سالگی در مسابقه فورد او توانست جایگاه اول بهترین مدل برزیل را بدست آورد و در همان سال در بخش بهترین مدل جهان توانست جایگاه دوم را کسب کند.

۱۳- هالی بری

بازیگر زن آمریکایی است. او تاکنون توانسته است جوایز امی و گلدن گلوب را تصاحب کند و تنها زن سیاه‌ پوستی‌ است جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرده است.به گزارش پارسناز به خاطر بازی در فیلم ‏Monster’s Ball‎ جایزه اسکار را نیز دریافت کرده‌است.

۱۴- اوا مندس

یک بازیگر، مدل و خواننده کوبایی – آمریکایی است که در نظرخواهی که انجمن جراحان زیبایی دندان در آمریکا از متخصصان این رشته انجام داد، لبخند مندس با کسب رای نظرخواهان به عنوان بهترین لبخند انتخاب شد.

۱۵- میراندا کر

میرانداکر مانکن استرالیایی است. او یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سکرت است.میراندا در سال ۲۰۱۰ با هنرپیشه معروف هالیوودی، اورلاندو بلوم ازدواج کرد. این دو اکنون صاحب پسری به نام فیلین هستند. کر در سال ۲۰۱۳ از اورلاندو بلوم جدا شد و در ژوئیه سال ۲۰۱۷ او نامزدی خود را به طور رسمی با ایوان اشپیگل که جوان ترین میلیاردر امریکا می باشد تایید کرد.

۱۶- کتی پری

خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر اهل آمریکا است. او همراه با موسیقی گاسپل موسیقی مربوط به دین، فرنگ وباورهای مسیحیت بزرگ شده است.

۱۷- آماندا سایفرد

آماندا سایفرد در شهر آلن‌تاون ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد.وی فعالیت‌های هنری خود را از سن ۱۱ سالگی بعنوان یک کودک مدل آغاز کرد و در سن ۱۵ سالگی شروع به بازیگری کرد.بازی در فیلم تلویزیونی به نام همه فرزندان من موفقیت شایان توجهی برای وی به همراه داشت.وی در سال ۲۰۰۴ نخستین فیلم سینمایی خود به نام دختران بدجنس را بازی کرد.وی فارغ‌التحصیل از دانشگاه فوردهام نیویورک می‌باشد.

۱۸- اولیویا وایلد

مدل و بازیگر آمریکایی ایرلندی تبار سینما و تلویزیون است.این بازیگر گیاهخوار بوده و عضو جامعه گیاهخواران آمریکا است.

۱۹- میلا کونیس

در سال ۱۹۹۱ و زمانی که وی هفت ساله بود، به همراه خانواده از اتحاد جماهیر شوروی مهاجرت کرده و ساکن لس آنجلس می‌شوند. میلا کونیس بعد از مدرسه در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد که همین موضوع باعث شد وی را برای نقش‌آفرینی‌های مختلف انتخاب کنند. از آن موقع بود که وی در آگهی‌های تبلیغاتی و برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شد. اولین نقش مهم او نیز در برنامه That ’70s Show پیش از تولد پانزده سالگی‌اش بود. همچنین در سال ۱۹۹۹ شروع به صداگذاری در نقش مگ گریفن (در سریال مرد خانواده) کرد.

۲۰- کریستن استوارت

کریستن جیمز استوارت (به انگلیسی: Kristen Jaymes Stewart) (زاده ۹ آوریل ۱۹۹۰) بازیگر آمریکاییِ سینما و تلویزیون و متولد یک خانوادهٔ فیلم گرا است. استوارات شروع به چالش کشیدن حرفهٔ بازیگری در سال ۱۹۹۹ با نقش‌های ناشناس و شخصیت‌های فرعی در چندین فیلم نمود و این موضوع مربوط به قبل از به دست آوردن شهرت در سال ۲۰۰۲ به خاطر بازی در نقشِ دختر جودی فاستر در تریلر اتاقِ وحشت بود که برای او نامزدیِ دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقشِ مُکمل زنِ پیشرو در یک فیلم سینمایی را به ارمغان آورد.

۲۱- کیم کارداشیان

شخصیت تلویزیونی، مدل، بازیگر، بازرگان و شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی اهل آمریکا می‌باشد.

۲۲- جنیفر لارنس

بازیگر فیلم و سریال آمریکایی است.

۲۳- تیلور سوئیفت

خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکایی است.به گزارش پارس ناز او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌ سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد.

۲۴- هیفا وهبی

خواننده مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم دختر شایسته لبنان به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن وقتشه خوانندگی را آغاز کرد.

۲۵- بیانسه

خواننده و بازیگر آمریکایی سبک آر اند بی است.

۲۶- کاندیس سوانپوئل

متولد آفریقای جنوبی است و هم اکنون یکی از مدل های ویکتوریا سکرت است و با او همکاری می کند .

۲۷- جسیکا آلبا

بازیگرسینما و تلویزیون آمریکایی است.

۲۸- آن هاتاوی

آن جکلین هاتاوی (به انگلیسی: Anne Jacqueline Hathaway) (زادهٔ ۱۲نوامبر ۱۹۸۲) بازیگر آمریکایی است. در سال ۲۰۰۸ بازی خوب هتوی در فیلم ریچل ازدواج می‌کند در نقش کیم مورد استقبال و ستایش صاحب‌نظران قرار گرفت.او با نقش‌آفرینی در این فیلم برنده و نامزد چندین جایزه سینمایی شد.

۲۹- دیپیکا پادوکن

مدل و بازیگر سوپر استار بالیوود می باشد.

۳۰- فن بینگ بینگ

متولد ۱۹۸۱ سپتامبر ۱۶بازیگر زن چینی، خواننده و تولید کننده است.او در چینگدائو متولد شد اما در Yantai بزرگ شد. او برای اولین بار در لیست ۵۰ اکثر مردم زیبا در چین در سال ۲۰۱۰ توسط روزنامه پکن قرار گرفت.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا