ماجرای تبلیغ و فروش کفن های ضد آتش و ضد عذاب قبر چه بود؟ + عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره ماجرای تبلیغ و فروش کفن های ضد آتش و ضد عذاب قبر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. این روزها که صنعت جهان در حال پیشرفت و پیچیده شدن است هر از چند گاهی خبرهای عجیب و غریبی از گوشه و کنار دنیا در رابطه با تولید انواع محصولات جدید می شنویم که شنیدن بعضی از این خبرها چیزی جز بهت و حیرت در پی ندارد! برخی از افراد با اقدامی ناشایست دست به کارهایی می زنند تا بتوانند افکار عمومی به ویژه مسلمانان را مختل کنند و به نحوی تنشی در عقاید و اعتقادات مذهبی آنها ایجاد کنند.

چرا که شخصی به نام جوبلی احمد هوجا با اینکه خود عالم دینی ترکیه می باشد، ولی بسیاری از عقاید مذهبی را نفی کرده و خود در ترکیه از طریق یک سایت اقدام به تبلیغ و فروش کفن هایی کرده است که بر اساس گفته ها روی این کفن ها از پوست آهو ادعیه ها و اسماء الهی نوشته شده که مرده را در شب اول قبر از عذاب الهی دور می کند و از عذاب شب اول قبر کم می کند در حالی که این اقدامات از نظر دینی هیچ تآثیری بر کم و زیاد کردن عذاب قبر و اعمال مرده ندارد.

بر اساس این گزارش در حالی که قیمت معمولی یک کفن در ترکیه حدود ۷۰ لیر است ، این وب سایت برای فروش کفن های ضد آتش و ضد عذاب بیش از ۳۷۰ دلار از خریداران می گیرد!

بر اساس ادعای این وب سایت روی این کفن ها از پوست آهو ادعیه ها و اسماء الهی نوشته شده است که مرده را در شب اول قبر از عذاب الهی دور می کند و از عذاب شب اول قبر کم می کند!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا