ماجرای توهین آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید به تیم استقلال چه بود؟ + واکنش استقلال

در این مطلب، توضیحات بیشتری درباره ماجرای توهین آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید به استقلالی ها خواهیم داشت! با ما همراه باشید. شب گذشته ، جمعه ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، در برنامه عصر جدید صحبت هایی در خصوص استراماچونی از طرف آریا عظیمی نژاد ، داور این برنامه تلویزیونی مطرح شد که طرفداران تیم فوتبال استقلال تهرا را به شدت عصبی کرد.

 

در برنامه عصر جدید جمعه ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، آریا عظیمی نژاد ، داور مسابقه در زمان صحبت‌ های احسان علیخانی که دانش فوتبالی عظیمی‌ نژاد را با گفتن جمله ” آریا فکر می‌ کنه بیرانوند دروازه‌ بان تراکتور تبریز است! “، زیر سوال برده بود؛ به میان کلمات احسان علیخانی آمد و با گفتن جمله ” یه موجود ماقبل تاریخ کی بود؛ استرا. استراماچونی ” موجب ناراحتی هواداران تیم فوتبال استقلال تهران شد.

در واکنش به این اتفاق، در شبکه‌ های اجتماعی استقلالی‌ ها به شدت نسبت به این اظهارنظر موضع گرفتند و ناراحتی خودشان را از آریا عظیمی نژاد ابراز کردند! همچنین محمد دانشگر ، مدافع تبم فوتبال استقلال تهران واکنش تند و توهین آمیزی را در اینستاگرام خود نسبت به احسان علیخانی و عظیمی نژاد نشان داد! که به دلیل محتوای نامناسب، از انتشار آن معذوریم.

ماجرای توهین آریا عظیمی نژاد به استقلالی ها

اما عظیمی نژاد پس از پخش این برنامه تلویزیونی و مشاهده ی عکس العمل طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن دلجویی از طرفداران تبم فوتبال استقلال تهران، دلیل صحبت‌ های خود را فقط به دلیل سختی تلفظ استراماچونی اعلام کرد و گفت: ” تلفظ این اسم برای من یادآور اسم‌ های دوران زمین‌ شناسی قدیم است و منظورم فقط همین بوده است! “

آریا عظیمی‌ نژاد در خاتمه نوشته است همه را دوست دارد! از آبی گرفته تا قرمز و چه بی‌ رنگ مثل خودش. لازم به بیان است عظیمی‌ نژاد اصلا به فوتبال علاقه‌ ای ندارد و در گذشته نیز صراحتا در برنامه دورهمی به این موضوع اشاره کرده بود!

اما تیم فوتبال استقلال تهران در جدیدترین واکنش خود به این حاشیه، داور عصر جدید را تهدید به شکایت نموده است! باشگاه ورزشی استقلال تهران به دستور احمد سعادتمند ، که از سوی اسماعیل خلیل زاده امور باشگاه را در اختیار دارد، به صورت رسمی به آریا عظیمی‌ نژاد ، داور برنامه تلویزیونی عصر جدید ، ۴۸ ساعت فرصت داده است تا از هواداران این تیم فوتبال عذرخواهی کند. باشگاه ورزشی استقلال تهران در نظر دارد به دلیل آنچه جریحه دار شدن احساسات میلیون ها هوادار این تیم قلمداد می شود، در صورت عدم عذرخواهی مجدد و کامل این شخص، از طریق مجاری قضایی از وی شکایت نماید.

در انتها لازم به یادآوری است مسابقه استعدادیابی ” عصر جدید “ با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی ، آریا عظیمی نژاد ، سید بشیر حسینی و امین حیایی هر شب از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا