ماجرای دعوا و کتک کاری دو بازیگر برجسته سریال هندی از دل تا دل چه بود؟ + عکس

کتک کاری رشامی دسای و سیدهارت شوکلا بازیگران سریال هندی از دل تا دل در رسانه های بالیوودی خبرساز شد. رشمی دسای و سیدارت شوکلا دو بازیگر برجسته و شناخته شده تلویزیون هند که در سریال موفق «از دل تا دل» همبازی بودند در برنامه پرمخاطب «بیگ باس» با اجرای سلمان خان حضور دارند.

مدتی بود که این دو چهره پرطرفدار ارتباط نزدیکی با یکدیگر پیدا کرده بودند و دوست پسر رشمی دسای، آرهان خان از این موضوع ناراحت بود. سیدارت و راشمی به تازگی بخش‌هایی از اهنگ سریال هندی از دل تا دل را در برنامه «بیگ باس» اجرا کردند که مخاطبین را به وجد آورد.

آنها سر فیلمبرداری این برنامه رابطه نزدیک‌تری پیدا کرده بودند و زمان فابل توجهی را صرف معاشرت با هم می‌کردند اما چند روز قبل به یک باره اوضاع تغییر کرد و میان انها جروبحثی بالا گرفت تا جایی که سر صحنه فیلبرداری به هم توهین کرده و ناسزا می‌گفتند. راشمی با یکی دیگر از همکاران خود دچار بحث و درگیری شد که سیدارت در بحث و نزاع آنها مداخله کرده و راشمی که عصبانی بود او را لات بی سر و پا خطاب کرد و آنها فنجان‌های چای را به سمت هم پرتاب کردند.

دوست پسر راشمی، آرهان خان با سیدارت درگیری فیزیکی پیدا کرد تا از کبوتر عشقش حمایت کند و حاضرین مانع ادامه پیدا کردن این درگیری شدند اما راشمی آرام نگرفت و چند دقیقه بعد در اتاق استراحت افشاگری‌های قابل توجهی درمورد سیدارت  درحالت عصبانیت و با صدای گریان انجام داد.

او گذشته سیدارت را بیرون ریخت او را معتاد و یک بدبخت شکست خورده نامید. او را یک معتاد مواد مخدر نامید که فقط می‌توان خشونت و عصبانیت از او انتظار داشت و سلمان خان با دیدن این رفتارها از این دو چهره مطرح  در تلویزیون ملی   ابراز تاسف و ناامیدی کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا