ماجرای روسری ۱۱ میلیونی بیلی ایلیش چه بود؟ + بیوگرافی و فیلم

در این مطلب، توضیحاتی درباره ماجرای روسری ۱۱ میلیونی بیلی ایلیش و همچنین بیوگرافی این خواننده آمریکایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بیلی ایلیش ، ترانه‌ سرا و خواننده متولد ۱۸ دسامبر سال ۲۰۰۱ میلادی در لس آنجلس ایالات متحده آمریکا می باشد. جالب است بدانید بیلی با نام اصلی ” بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل ”  ، آواز خواندن را از سنین نوجوانی شروع کرده است. او در هشت سالگی به گروه کُر کودکان لس‌ آنجلس پیوست! در یازده سالگی تحت تاثیر برادر بزرگتر خود یعنی ” فینیاس اوکانل ” که در آن زمان خواننده و ترانه‌ سرا بود، شروع به نوشتن و خواندن آهنگ‌ های خود کرد!

بیلی ایلیش در سال ۲۰۱۶ میلادی ، نخستین آهنگ خود به نام ” چشم‌ های اقیانوسی ” را در ساند کلادز منتشر کرد! این ترانه توسط برادر وی یعنی ” فینیاس اوکانل ” ساخته شده‌ بود! بیلی همچنان نیز با او در موسیقی و برنامه‌ های زنده همکاری دارد. او درباره ی نوشتن آهنگ با برادر خود چنین می گوید:

” ما تلاش می‌ کنیم چیزهایی رو که همه بهش فکر می‌ کنند اما به زبون نمیارن، بنویسیم. چیزهایی رو که می‌ گیم که نیازی نیست دارای مفهوم عمیق باشند، مثلا می‌ تونه جمله‌ ای مثل من ناراحتم باشه، اما به‌ جاش چیزی دیگه‌ ای رو که مفهوم عمیق‌ تری داره با نحوه خاصی که منطقی باشه می‌ گی، اما واقعا بهش فکر نکردی. ما سعی می‌ کنیم متن شعرها جالب و محاوره‌ای باشه! “

بیلی بیشتر به سبک‌ های موسیقی هیپ هاپ و آر اند بی علاقمند است! بد نیست بدانید بیلی ایلیش بیشتر به خاطر تک آهنگ ” آدم بده ” در سال ۲۰۱۹ میلادی شناخته شد! آهنگی که در صدر ” بیلبورد هات ۱۰۰ ” قرار گرفت. نخستین آلبوم چند آهنگه ی او به نام ” به من لبخند نزن ” در ماه اوت سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد و در ایالات متحده آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا به جمع ۱۵ نفر برتر رسید!

بیلی ایلیش با خواننده آمریکایی ” خالد ” برای تک آهنگ “دوست داشتنی ” همکاری داشت؛ آهنگی که در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد و برای فصل دوم ” ۱۳ دلیل برای اینکه ” در ژانر درام نوجوانانه و معمایی به موسیقی متن اضافه شد. از مهم ترین دلایل توجه به بیلی ایلیش ، سبک لباس پوشیدن او بوده است که شامل لباس‌ های کیسه‌ ای و گشاد می باشد. او در سال ۲۰۱۷ میلادی بیان کرد که دوست دارد چنین لباس‌ هایی بپوشد تا سعی کند توجه عموم را به خود جلب نماید!

نخستین آلبوم استودیویی او نیز با عنوان ” وقتی همه می‌ خوابیم، کجا می‌ ریم؟ ” در ۲۹ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد و در بالای بیلبورد ۲۰۰ آغاز شد و در کشورهای انگلیس، کانادا و همچنین استرالیا به شماره یک رسید. بیلی ایلیش در آرآی‌ای‌ای ، هفت آهنگ طلایی و دو آهنگ نقره‌ا ی دارد! او تا به امروز تنها هنرمندی است که در دهه ی ۲۰۰۰ میلادی متولد شد و یک تک آهنگ شماره یک را در ایالات متحده آمریکا دارد.

از جمله جوایز بیلی ایلیش می‌ توان به پنج جایزه گرمی ، دو جایزه موسیقی ایالات متحده آمریکا، دو رکورد گینس و سه جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی اشاره کرد! بیلی ایلیش جوان ترین و دومین هنرمندی است که موفق شده است در یک سال، هر چهار جایزه اصلی مراسم گرمی شامل بهترین ضبط سال، بهترین آلبوم سال، بهترین ترانه سال و بهترین هنرمند جدید را از آن خود نماید!

شاید جالب باشد که بدانید بیلی ایلیش ، گیاهخوار بزرگ شده است! و به طور مرتب در رسانه‌ های اجتماعی از وگانیسم دفاع می‌ کند. شاید جالب باشد که بدانید بیلی در جدیدترین افدام، عکس محجبه ای از خود را در فضای مجازی منتشر کرده است! اما نکته جالب تر این است که ‏روسری که بیلی ایلیش سر کرده است، قیمتی معادل ۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان دارد!

 

بیلی در مصاحبه ای درباره نحوه ی لباس پوشیدن خود چنین گفته است: ” سعی می‌ کنم خیلی متفاوت تر از مردم باشم و لباس‌ هایی متضاد با لباس‌ های دیگران بپوشم! ” به گفته ی بیلی، هدف او از این نوع پوشش این است که به یاد ماندنی به نظر برسد! در سال ۲۰۱۹ میلادی، او در یکی از تبلیغات برند ” کلوین کلاین ” ظاهر شد و اشاره کرد که لباس‌ های گشاد و شل می‌ پوشد تا مردم را از قضاوت کردن راجع به اندام خود باز دارد!

آدرس اینستاگرام بیلی ایلیش

https://www.instagram.com/billieeilish

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
mina
mina
3 سال قبل

اول اینکه انقدرل شایعه نسازید
دومن بو ویدیو که گوش بدید داره درباره ی کرونا و اینکه کمک کنید به کسایی که کسب و کارشونو توی این وضعیت از دست دادن و اسیب دیذن هس و شما به جای اینکه به این مسیله توجه کنید به چه چیزهایی توجه میکنید
و سومن بیلی درباره ی پوششش گفته که نمی خوام اینجوری قضاوت شم و با اندامم و خیلی ها خومشحالن از استایل اون و اینکه سعی کنید مطالبی بزارین که به ادما بی اخترامی نشه فقط بخاطر جلب بیننده و شاییه سازی

دکمه بازگشت به بالا