ماجرای سورپرایز کریستیانو رونالدو برای جشن تولد نامزد خود چه بود؟ + عکس

در این مطلب، ویدیویی از جشن تولد نامزد کریستیانو رونالدو را خواهیم دید! با ما همراه باشید. جورجینا رودریگز با نام اصلی ” Georgina Rodríguez ” نامزد اسپانیایی و آرژانتینی کریستیانو رونالدو (بازیکن فوتبال پرتقالی)، پنجشنبه شب، مجری گری فستیوال موسیقی ” سن رمو ” که مهم ترین فستیوال موسیقی در کشور ایتالیا می باشد را برعهده داشت. در این مراسم کریستیانو رونالدو ، مهاجم تیم ملی فوتبال کشور پرتغال نیز در سالن حضور داشت و نامزد خود را در این مراسم همراهی می کرد. بعد از اتمام فستیوال سن رمو، کریستیانو رونالدو و جورجینا همراه با هم به منزل خود در شهر تورین بازگشتند؛ اما جورجینا خبر نداشت که سورپرایز بزرگی در انتظار اوست!

جورجینا حالا با انتشار ویدیویی کوتاه در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از این سورپرایز جذاب و هیجان انگیز خبر داده است و نوشته است : ” وقتی با عشق به خانه ات حمله می کنند. سورپرایز!!! ” ویدیوی جشن تولد نامزد کریستیانو رونالدو را بالا مشاهده نمودید.

در این ویدیوی کوتاه، جورجینا رودریگز را در کنار فرزندان، خانواده و چند نفر از دوستان صمیمی وی می بینیم. گویا دوستان نزدیک جورجینا با بهره گیری از غیبت کریس و جورجینا، به منزل آنها رفتند و با سورپرایز کردن نامزد جوان کریس، برای او جشن تولد کوچکی گرفتند؛ تولد جورجینا روز ۲۷ ژانویه ، یعنی ۱۲ روز پیش بود و او به دلیل مشغله های کاری نتوانسته بود تا تولدش را جشن بگیرد و حالا دوستان وی، او را سورپرایز کردند!

جورجینا رودریگز با ۱۶۸ سانتی متر قد و ۵۴ کیلوگرم وزن یک مدل اسپانیایی پرطرفدار به شمار می آید! وی در مصاحبه ای درباره آشنایی خود رونالدو چنین می گوید: ” اولین بار قد بلند کریس و هیکل و زیبایی اش توجه مرا جلب کرد! مقابل او ایستاده بودم و می لرزیدم چون با یک نگاه عاشق شده بودم. من خیلی خجالتی هستم و همین باعث شد بهم بریزم! بعد از آشنایی با رونالدو، شیوه ای که او با من رفتار و نوعی رفتاری که برای مراقبت ازم داشت یا نحوه دوست داشتنش بسیار فوق العاده بود. “

لازم به بیان است رابطه رونالدو و جورجیا تا اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت مخفی پیش ادامه داشت! که سرانجام به سبب لو رفتن عکس دونفره ی آن ها توسط پاپاراتزی (یک عکاس مخفی) رابطه این دو در رسانه ها فاش شد! در نهایت پس از انتشار عمومی خبر، این دو وارد زندگی مشترک شدند تا اینکه یک سال بعد ثمره زندگی آن ها دختری به نام ” آلانا مارتینا ” به دنیا آمد.

جورجیا اکنون به جز دختر خود، مادر سه فرزند دیگر نیز می باشد! رونالدو از رابطه اول خود در سال ۲۰۱۰ میلادی صاحب یک فرزند پسر نوجوان است و از یک رحم اجاره ای نیز صاحب فرزند دوقلویی می باشد.

آدرس اینستاگرام جورجینا رودریگز

https://www.instagram.com/georginagio

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا