ماجرای فرار زندانیان سقز چه بود؟ + جزئیات

در این مطلب، توضیحات بیشتری درباره ماجرای فرار زندانیان سقز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بر اساس اطلاعات موثق، شامگاه روز گذشته هشتم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، زندانیان زندان سقز شورش کردهند و بیش از ۸۰ نفر از زندان متواری شدند.

فرار زندانیان سقز

شاهدان عینی می‌ گویند تعدادی از این زندانیان در حین فرار، ماشین‌ های عبوری از مسیر را به زور از مردم گرفته اند و یا سوار شده‌ اند و با تهدید چاقو از محل گریخته‌ اند! براساس مشاهدات این شاهدان عینی، تعدادی از این زندانیان از کوچه‌ های مقابل زندان وارد شهر شده اند و فرار کرده‌اند.

محمد جباری ، دادستان انقلاب و عمومی مرکز استان کردستان در این باره می گوید: ” تعدادی دیگر از این زندانیان فراری هم شناسایی شدند و تیم‌ هایی برای دستگیری آنها اعزام شده است. ” وی با اشاره به اینکه علت این رخداد در حال بررسی است، افزود: ” برخی از زندانیان حین فرار به ضرب و شتم نگهبانان پرداختند. “

 

اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع‌ رسانی می‌ شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد. ١٨ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌ اند و اولین شهرستان استان کردستان از لحاظ تعداد مبتلایان و تعداد فوتی ها است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا