ماجرای کشتی کروز قرنطینه شده الماس پرنسس چه بود؟ + عکس

در این مطلب، درباره ماجرای کشتی کروز قرنطینه شده الماس پرنسس توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کشتی کروز ” الماس پرنسس ” در بندر یوکوهاما کشور ژاپن به دنبال دریافت گزارش هایی مبنی بر ابتلا یکی از مسافران به ویروس کرونا، قرنطینه شد! براساس اعلامیه وزارت بهداشت کشور ژاپن، در میان افراد آلوده، یک شهروند چینی و دو آمریکایی بوده است!

مسافران و خدمه کشتی کروز الماس پرنسس که علائمی مانند تب را نشان می دادند و یا با افرادی که قبلا آلوده بودند، در تماس نزدیک بودند، مورد آزمایش قرار گرفتند و در صورت نتایج مثبت، به موسسات پزشکی منتقل شدند. لازم به بیان است براساس بیانیه وزارت بهداشت ژاپن، تعداد افراد شناسایی شده مبتلا به کوید- ۱۹ یا همان ویروس کرونا در این کشتی مسافربری به ۴۵۴ نفر افزایش یافته است! این کشتی با بیش از ۳۷۰۰ نفر سرنشین در ۴ فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی در بندر یوکوهاما قرنطینه شده بود!

حدود ۳۷۰۰ نفر در این کشتی حضور دارند که از جمله آن ها ۲ هزار و ۶۶۶ میهمان و ۱۰۴۵ تن خدمه هستند. وزارت امور خارجه ژاپن با بیان اینکه ۱۷۲۳ نفر را در کشتی آزمایش کرده اند، خاطرنشان کرد: ” ۴۵۴ نفر از سرنشینان مبتلا به ویروس جدید کرونا شده اند. “

قرنطینه این کشتی تا ۱۹ فوریه ادامه خواهد یافت.

در انتها بد نیست بدانید ویروس کرونا اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان کشور چین واقع در استان هوبی کشف شد و از آن زمان تاکنون در بیش از ۲۵ کشور جهان رواج داشته است! این ویروس تاکنون ۷۲۲ نفر را کشته و بیش از ۳۴۰۰۰ نفر را مبتلا کرده است. چندی گذشته، سازمان بهداشت جهانی با توجه به شیوع بیماری، آن را یک مورد اضطراری اعلام کرد.ه بود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا