محمد یاراحمدی پرسنل بیمارستان کردستان که بر اثر کرونا درگذشت، که بود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره محمد یاراحمدی اولین شهید مدافع سلامت کردستان که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. محمد یاراحمدی ، از پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) شهر سقز و اولین شهید مدافع سلامت استان کردستان ، ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به علت نارسایی شدید تنفسی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا ، درگذشت.

محمد یاراحمدی با حضور چند تن از پرسنل درمان شهر سقز تشییع شد و طبق پروتکل ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا به خاک سپرده شد. دکتر فرزین رضاعی ، ردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مناسبت شهادت محمد یاراحمدی ، اولین شهید مدافع سلامت استان کردستان پیام تسلیتی صادر کرد!

متن پیام تسلیت دکتر فرزین رضاعی بدین شرح است:

خبر شهادت نخستین شهید سلامت دانشگاه استان کردستان، همکار فرهیخته و جوان با آتیه و متعهد، شهید فداکار، محمد یاراحمدی شاغل در بیمارستان امام خمینی(ره) سقز که متاسفانه موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

عروج همکار عزیز و گرانقدرمان، شهید محمد یاراحمدی که در جبهه نبرد بی امان با کروناویروس تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی او در کنار سایر مدافعان سلامت استان مخصوصا در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

 اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا