معرفی بازی موبایلی پازلی Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks + لینک دانلود

جدول یاب، محمد سیمری : بازی های موبایلی جایگاهی ویژه در میان کاربران تلفن های همراه یافته است و روز به روز نیز بر تعداد مخاطبان آن ها افزوده می شود! از جمله بازی های موبایلی که توانسته است توجهات گوناگونی را به سوی خود جلب نماید، بازی موبایل Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks است.

این بازی یک بازی با محوریت پازل و حل آن می باشد. جالب است بدانید بازی موبایل Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks با با درجه سنی PEGI 3 و با حجم ۱۲۴ مگابایتی خود برای سیستم عامل های اندروید و IOS به رایگان عرضه شده است (دانلود رایگان از اپ استور و گوگل پلی). البته همانند خیلی از بازی‌ های رایگان دیگر، بازی آیفون Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks دارای یک بخش پرداخت درون برنامه‌ ای می باشد و شما می‌ توانید با پرداخت هزینه‌ ی مشخص شده، از قابلیت‌ ها و امکانات ویژه ی این بازی استفاده کنید.

این بازی موبایلی که در نوع خود منحصر به‌ فرد می باشد و ویژگی‌ های جذاب زیادی را دارا است، توسط بازی‌ ساز مستقل و تازه کاری به نام ” مین جونگ یون ” ساخته شده است.

درباره درجه سنی PEGI 3 بازی ها بد نیست بدانید به این معنا است که برای افراد بالای ۴ سال کاملا مناسب است! این بازی موبایلی پازلی جذاب و بکر، مکانیزم ساده‌ ای دارد که شما می‌ توانید آن را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید.

لازم به بیان است Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks با قسمت اول خود، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرد؛ البته این بازی در قسمت دوم جذاب‌ تر نیز می‌ شود و بازیکنان را مشغول به بازی با خود نگه می دارد. این بازی به‌ صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌ شود.

در این بازی مویایلی، با روش‌ های کنترلی بسیار ساده می توانید با شکستن آجرها و  کسب امتیاز، صدها مرحله ی مختلف را تجربه نمایید و از آن ها لذت ببرید. در مراحل گوناگون این بازی، آجرها و همچنین دشمنان مختلفی وجود دارند که هر کدام به نوعی برای شما مانع محسوب می‌ شوند و بایستی آن ها را از بین ببرید! نکته‌ ای که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که شما اصلا نیاز نیست که قلب‌ ها و یا سکه‌ ها را بگیرید؛ زیرا خود بازی آن ها را برای شما حساب می‌ کند!

در انتها شاید جالب باشد که بدانید بازی Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks برای سیستم عامل اندروید، بهترین بازی پازلی آجر شکنی در تاریخ بازی های موبایلی این سیستم عامل به شمار می آید!

شما برای استفاده از این بازی، به اینترنت نیاز ندارید و اصلا لازم نیست که برای استفاده از آن، نگران اتصال اینترنت خود باشید. شما در هر زمان و هر مکانی می‌ توانید از این بازی پازلی استفاده کنید و به راحتی هر چه تمام، از آن لذت ببرید!

دانلود بازی Bouncy Laser 2: Puzzle Bricks

پلی استور

اپ استور

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا