معرفی بازی کال اف دیوتی؛ بزرگترین بازی موبایلی

جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: هر کسی که اهل بازی و ویدئو گیم باشد حتما حداقل یک بار نام Call of Duty را شنیده است. کمپانی Activision با مشارکت استودیوهای Tencent و Timi این بازی مهیج را ارائه داده است.

بازی کال اف دیوتی

بازی کال اف دیوتی: موبایل،  یکی از بهترین بازی‌های اکشن و تیراندازی  رایگان است که توسط استودیوی Tencent Timi ساخته شده است، که ساخت ایجاد بازی های آنلاین چند نفره متعددی برای سیستم عامل های تلفن همراه را دارد و کمپانی مطرح و سرشناس Activision این بازی را برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS منتشر کرده است. این بازی پرطرفدار، در سطح جهانی اول اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد. کال اف دیوتی: موبایل،   اولین بار، مارس ۲۰۱۹  معرفی شد و خیلی زود نسخه‌ای آزمایشی از این بازی در کانادا و استرالیا منتشر شد. این بازی تنها در سه روز اول انتشار خود بیش ۳۵ میلیون دانلود را ثبت کرد و بیش از ۲ میلیون دلار درآمد ایجاد کرد. بعد از گذشت یک هفته از انتشار این بازی، ۱۰۰ میلیون دانلود را رد کردو بیش از ۱۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد و این گونه کال اف دیوتی: موبایل، به بزرگترین بازی موبایل تاریخ تبدیل شد.

شیوه نمایش بازی به صورت تیرانداز اول شخص است. شکل‌های گوناگونی برای نبردهای درون زمین طراحی شده و گذرگاه‌های نبرد را مشاهده خواهید کرد. شروع بازی مانند هر بازی موبایلی جدید دیگری است که برای آن دسته از کسانی که تازه این بازی را شروع کرده‌اند امتیازات مشخص مضاعفی دارد و برای کسانی که جدی‌تر درگیر بازی می‌شوند امتیازات دیگری قائل شده است و طبقه بندی شخصیت های کلاسیک Call of Duty، سلاحها، حالته دنده‌ها و از همه مهم تر برخی از نمادین ترین نقشه های CoD را ادغام می‌کند.

بازی کال اف دیوتی

مکانیک های گیم پلی روی  واقع گرایی عناصر مانند نزدیکی گلوله ها و پس زدن اسلحه تمرکز دارند، فن آوری های جدید سن مانند دامنه تقاطع واقعیت افزوده و کنترل اضافه شده از هواپیماهای بدون سرنشین در اختیار شما قرار داده می‌شود. درواقع در قالب یک تبرانداز  به ظاهر ساده می‌توانید کشف‌های بسیاری داشته باشد پیش بروید و برنده شوید.

همه چیز در بازی سریع پیش می رود؛ یک مسابقه متوسط تیمی است که حدود هفت دقیقه طول می کشد، بنابراین شما نباید اتلاف وقت داشته باشید. هدف ساده است؛ باید اولین نفری باشید که ۵۰ کشتار تیم حریف خود را ثبت کرده تا برنده شوید. به عنوان پاداش،  شما ارتقاء سلاح های پیشرفته، توانایی های جانبی مانند نارنجک های شکننده و بمب های دود، ارتقاء لوازم و بهداشتی را خواهید داشت.

در کل بازی کال اف دیوتی، بازی روان و هیجان انگیزی است که از گرافیک HD  خیلی خوبی هم بهره می‌برد و با پشت سر گذاشتن مراحل بیشتر ترغیب به ادامه بازی خواهید شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا