معرفی بازی Bad Roads GO همراه با راهنمای بازی جاده های ناهموار

جدول یاب ، محمد سیمری : یکی از بازی های بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک آرکید و در عین حال ساده و روان، بازی Bad Roads GO اثر نوآورانه‌ ای از Laurent Bakowski است! شما در بازی Bad Roads GO لذت رانندگی در جاده های بد و خطرناک را تجربه می نمایید و می توانید مهارت خود را از این طریق ارزیابی کنید و حتی آن را به رخ سایرین بکشید.

این بازی سرگرم کننده، دارای گرافیک و موزیک بسیار خوبی نیز می باشد! به گونه ای که طراحان این بازی، تحریک عواطف شما را تضمین می ‎کنند و از نظر بصری نیز هیجان بالایی را برای شما فراهم می نمایند. توجه داشته باشید چنانچه بخواهیم سبک بازی را مقایسه کنیم، این بازی در سبک بازی ‎های تپه ‎نوردی با ماشین قرار می‎ گیرد و از یک گیم ‎پلی ساده و بدون دردسر نیز استفاده می‎ کند.

وظیفه شما در بازی Bad Roads GO بسیار ساده است! شما بایستی تا جای ممکن در هر مرحله، به جلو پیش بروید و محموله ی ماشین‎ خود را تا جای ممکن امن و سالم نگه دارید. دقت داشته باشید سر راه شما موانع و سرازیری ‎های بسیار خطرناک و پر شیبی قرار گرفته اند که این اتفاق، به هیجان بازی می افزاید و لحظات جالبی را به همراه می‎ آورد. چنانچه در طول بازی، جعبه‎ ها از روی ماشین شما بیافتند، به صورت خودکار به نقطه ی شروع بازی بر می ‎گردید! البته جعبه لازم نیست که حتما بر روی باربند ماشین باشد؛ شما با مهارت خود می‌ توانید آن را روی بدنه ی اتومبیل خود نگه دارید. بهتر است به ویژگی‌ های ماشین دقت کنید و سعی کنید با شتاب‌ های سریع و پرتاب ماشین شانس خود را برای نجات دادن جعبه امتحان کنید!

جالب است بدانید تنوع اتومبیل‌ ها در این بازی، به قدری بالا است که در همان مراحل اولیه حداقل سه‌ بار می‌ توانید ماشین خود را عوض و چالشی جدید را تجربه کنید!

در بازی Bad Road Go می‎ توانید مهارت رانندگی و پیش ‎بینی خود را محک بزنید. البته در این بین، بایستی هشدار دهیم که خیلی زود معتاد این بازی خواهید شد! پس بسیار مراقب خود باشد. علاوه بر این، در این بازی، امکان بازی به صورت دو نفره نیز فراهم شده است.

همچنین توصیه می کنیم برای این که از تپه ‎ها با ایمنی کامل بالا بروید، بایستی کمی صبور باشید و به چابکی و شانس خود تکیه کنید!

 

دانلود بازی Bad Roads GO

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا