معرفی ثروتمندترین خواننده‌های جهان در سال ۲۰۲۰

جدول یاب، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: موسیقی یکی از پولسازترین عرصه‌های دنیای هنر است و سلبریتی‌های قعال در موسیقی در همه جای دنیا جزء قشر ثروتمند و مرفه جامعه محسوب می‌شوند. تنها کافیست که یک آهنگ و ترانه خوب باشد و به دل بنشیند آن موقع است که می‌تواند چند میلیون نسخه فروش داشته باشد و پولسازی هنگفتی برای صاحب آن کار داشته باشد.

برخی از محبوب ترین خواننده های دنیا بیش از نیم میلیارد دلار ارزش دارند! ما تصمیم گرفتیم لیستی از خواننده‌های ثروتمند دنیا را به همراه ارزش خالص دارایی کنونی آنها تهیه کنیم که این لیست بر جمع آوری مطلب از مقالات گوناگون تهیه شده است. قالب چهر‌ه‌های ثروتمند موسیقی جهان اهل آمریکا هستند که در اینجا ۱۵ خواننده ثروتمند جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- هرب آلپرت

آلپرت یکی از موزیسین‌های شناخته شده آمریکایی است که موسیقی جاز کار می‌کند که با گروه هرب آلپرت و تیجوانا برس معروف شد.  ارزش دارایی‌های این خواننده معروف ۸۵۰ میلیون دلار برآورد شده که این رقم او را به ثروتمندترین خواننده جهان تبدیل کرده است.

۲- مادونا

به این چهره مشهور عرصه موسیقی جهانریال لقب «ملکه پاپ» را داده‌اند و چهارمین آرتیست موسیقی پرفروش جهان است. او شروع سخت و دشواری در این راه داشت. مادونا برای شروع فعالیت خود در عرصه موسیقی سالها قبل به نیویورک رفت که خود او در بسیاری از مصاحباتش این مسئله را عنوان کرده است. باکلی تلاش و همت بسیار او اکنون توانسته دومین خواننده ثروتمند جهان باشد و در سن ۵۹ سلگی ارزش دارایی‌های او ۸۵۰ میلیون دلار براورده شده است.

۳- سلین دیون

سلین دیون یک خواننده کانادایی و یک زن موفق در عرصه تجارت و بیزنس است. آهنگ‌های او جزء پرفروش‌ترین آهنگ‌های تاریخ موسیقی جهان بوده و تاکنون ۲۰۰ میلیون نسخ از آهنگ های او فروخته شده است. در سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی‌های او ۸۰۰ میلیون دلار محاسبه شده است.

۴- خولیو ایگلسیاس

خولیو ایگلسیاس، خواننده و شاعر معروف اسپانیایی است. او در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود بیش از ۵۰۰۰ کنسرت برگزار کرده و در ۵ قاره برای بیش از ۶۰ میلیون نفر اجرای زنده برگزار کرده است. در سال ۲۰۲۰ ارزش دارایی‌های این خواننده مشهور ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

۵- بیانسه

بیانسه جیزل نولز-کارتر یک با نام هنری بیانسه، یک خواننده محبوب و پرطرفدار امریکایی است. او علاوه بر اینکه خواننده خوبی است، ترانه سرا، رقاص و بازیگر برجسته‌ای نیز می‌باشد. او پیش از آنکه انفرادی فعالیت کند خواننده صلی گروه «Destiny’s Child» بود.

بیانسه تاکنون از جشنواره موسیقی «گرمی اوردز» ۲۲ جایزه دریافت کرده که به اتفاق بی نظیری است و در طول تاریخ این جشنواره بیشترین میزان رکورد نامزد شدن را دارد. تا سال ۲۰۲۰ دارایی های این خواننده جوان ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده و ثروتی که نام او را جز ثروتمندترین خواننده های ۲۰۱۹ آورده بود.

۶- دالی پارتن

دالی پارتن که در حال حاضر ۷۲ سال سن دارد، بدون شک یکی از محبوب ترین خواننده های تاریخ در آمریکا بوده است. او در سال ۱۹۶۴ فعالیت خوانندگی را آغاز کرد و از آن موقع به بعد با درخشش خود افتخارات بی نظیری کسب کرد. او تابه‌حال موفق به دریافت ۷ جایزه گرمی شده‌است و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از اهنگ های او به فروش رسیده است. دالی پارتن در زمینه بازیگری و اهنگسازی هم فعالیت داشت. این چهره پیشکسوت عرصه موسیقی یکی از ثروتمندترین موزیسین های جهان است و تا سال ۲۰۲۰ ثروت او ۵۰۰ میلیون دلار براورده شده است.

۷- گلوریا استفان

گلوریا استفان یک خواننده، ترانه سرا و بازیگر کوبایی-امریکایی است که البته بیزنس هم می کند. او از سال ۱۹۷۵ میلادی فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. پیش از آنکه به صورت انفرادی فعالیت کند خواننده اصلی گروه «Miami Latin Boys»  بود. استفان تاکنون سه جایزه از جشنواره موسیقی گرمی دریافت کرده و در سالن شهرت هالیوود (Walk of Fame) یک ستاره به نام او ثبت شده است. ارزش دارایی های این خواننده ۶۲ سله تا سال ۲۰۲۰، ۵۰۰ میلیون دلار است.

۸- بروس اسپرینگستین

بروس اسپرینگستین یک خواننده و ترانه سرا امریکایی است که با گذشت سال ها از فعالیت او و به خاطر میزان محبوبیتی که دارد نام مستعار «The Boss (رئیس)» را به او داده اند. بروس به خاطر صدای متفاوتی که دارد، میزان انرژی و هیجان او روی استیج شهرت پیدا کرده است. او معمولا کنسرت های طولانی مدتی برگزار می کند که طول برخی از آنها به بیش از ۴ ساعت می رسد. ارزش دارایی های این خواننده آمریکایی ۵۰۰ میلیون دلار براورده شده که از این رو می توان او را یکی از ثروتمندین خواننده های جهان نامید.

۹- ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام یک یزنس وومن، طراح لباس، مدل و خواننده مشهور و شناخته شده انگلیسی است که با گروه موسیقی پاپ «Spice Girls» به شهرت رسید. به او نام مستعار «ادویه پاش» را داده اند و وقتی آن گروه از هم پاشید او تلاش خود را در زمینه‌های دیگری ادامه داد. ویکتوریا همسر فوتبالیست مشهور سابق انگلیسی دیوید بکهام است که برای تیم منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس بازی می‌کرد. تا سال ۲۰۲۰ ثروت ویکتوریا ۴۵۰ میلیون دلار است.

۱۰- باربارا استرایسند

باربارا استرایسند یک خواننده، شاعر، بازیگر و فیلمساز آمریکایی است. در طول دوران حرفه‌ای که او بیش از ۶۰ سال از شروع آن می‌گذرد این چهره مشهور در زمینه‌های گوناگون موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده است. در میان افتخارات خود او در طول دوران کاری خود چندین بار جایزه جشنواره موسیقی گرمی را دریافت کرد. ارزش دارایی‌های این چهره پیشکسوت هنر، ۴۰۰ میلیون دلار می‌باشد.

۱۱- جنیفر لوپز

جنیفر لوپز یک خواننده، بازیگر، طراح لباس و رقصنده آمریکایی است. او قبل از اینکه خواننده موفق بشود، بازیگری را تجربه کرده بود. اولین آلبوم جنیفر لوپز در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و او قبل از آن در فیلم هایی همچون «Anaconda» و «Out of Sight» ایفای نقش کرده بود. دوران حرفه‌ای این چهره مطرح و شناخته شده جهانی، پر از تنوع بوده و او را می‌توان یکی از ثروتمندترین سلبریتی های جهان دانست.تا سال ۲۰۲۰ ثروت او ۴۰۰ میلیون دلار برآورده شده است.

۱۲- جانی ماتیس

جانی ماتیس اکنون ۸۲ ساله سن دارد و این تصویری که از او می‌بینید مربوط به روزهای جهانی و اولین روزهای آغاز دوران کاری اوست. او یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های امریکایی بوده و کارش را با اجرای تک موسیقی‌های استاندارد آغاز کرد. او در طول دورنا حرفه‌ای خود ده‌ها آلبوم منتشر کرد و افتخارات متعددی در راستای فعالیت‌های خود کسب کرد. ارزش دارایی‌های این خواننده پیشکسوت آمریکایی ۴۰۰ میلیون دلار است.

۱۳- ریانا

ریحانه یک چهره شناخته شده و پرطرفدار جهانی اهل باربادو است که در صنعت موسیقی امروز جهان به یک نماد تبدیل شده است و ژانرهای متعددی فعالیت می کند. این خواننده ۳۱ ساله علاوه بر خوانندگی، کار بازیگری هم انجام می‌دهد. ریانا یک برند لوازم آرایشی با عنوان فنتی بیوتی دارد. به گفته مجله فوربز ریانا در سال ۲۰۰۸ چیزی معادل ۱۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. برخی مجلات معتبر او را جزء ده زن برتر و موفق یک دهه گذشته دانسته‌اند. آلبوم Good Girl Gone Bad اولین کار موفق و پرفروش او نام دارد. ارزش دارایی‌های این خواننده مطرح جهان ۴۰۰ میلیون دلار می‌باشد.

۱۴- شانیا تواین

شانیا تواین یک خواننده و ترانه سرا کانادایی است. آهنگ‌های او بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته ‌اند و این آمار او را به یکی از پرفروش‌ترین آرتیست‌های در طول تاریخ موسیقی کشورش تبدیل کرده است. ارزش دارایی‌های او نیز ۴۰۰ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۰ براورده شده است.

۱۵- تیلور سویفت

تیلور سویفت یکی از خواننده‌های و ترانه سراها جوان و مشهور آمریکایی است که این روزها جزء پرطرفدارارتین خواننده‌های روی استیج است و به خاطر سرودن شعر بر اساس واقعیت‌هایی که در زندگی شخصی‌اش رخ می‌دهد معروف است. این خواننده که ۳۰ ساله است جوان‌ترین خواننده در لیست ثروتمندترین خواننده‌های جهان است. ارزش دارایی های این خواننده زیباروی آمریکایی ۴۰۰ میلیون دلار است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا