معرفی ۸ بازی مارول برای اندروید و آی او اس + لینک دانلود

بازی‌های مارول (Marvel Games) نام تجاری بازی‌های ویدئویی بر اساس ویژگی‌های مارول و بخش بازی‌های ویدیویی Marvel Entertainment است. در این مقاله با ۸ بازی مارول آشنا می‌شویم. بسیاری از ما روزهای کودکی خود را با داستان‌ها و شخصیت‌های پایان‌ناپذیری که دنیای مارول و جهان ابرقهرمانی را تشکیل می‌دهند گذرانده‌ایم. باید از دنیای مارول به دلیل ایجاد کودکی فوق‌العاده برای طرفداران بی‌شمارش در سراسر جهان سپاسگزار باشیم؛ فقط تصور کنید زندگی ما بدون مارول تا چه حد خسته‌کننده می‌شد! پس از گذشت چندین سال، Marvel Studios موفق شد میراث خود در دنیای سینما را گسترش دهد. اکنون و به لطف پیشرفت‌های اخیر فناوری، می‌توانید ابرقهرمانان خود را از طریق برنامه‌های اندرویدی روی صفحه نمایش موبایلتان بیابید. در این مقاله ۸ بازی مارول را معرفی خواهیم کرد.

بازی مارول

۸ بازی مارول برای اندروید و iOS

به طرز عجیبی، بازی‌های مارول خوب زیادی برای موبایل وجود ندارد. بسیاری از آن‌ها تکرار مکررات هستند. با این حال، برخی از آن‌ها ارزش بازی کردن را دارند. در ادامه چند بازی مارول برای اندروید یا iOS معرفی شده و لینک دانلود آن‌ها نیز ارائه شده است.

بازی مارول Battle Lines

بازی مارول

بازی مارول Battle Lines یک عنوان جدید محسوب می‌شود که به سبک نقش‌آفرینی یا RPG با المان‌های Gacha (چیزی شبیه همان لوت‌باکس‌ها که بازیکنان را مجبور به پرداخت پول می‌کند) است. در این بازی مارول بازیکنان، قهرمانان مارول را به میهمانی خود جذب می‌کنند و از آن‌ها برای نبرد استفاده می‌کنند. فهرست شامل بیش از ۳۰۰ کاراکتر از جمله مرد آهنین، مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، ثور و تانوس است. شما می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان تیم تشکیل دهید یا به نیروی نجات جهان بپیوندید. علاوه بر این، شما حالت عملیات نظامی و PvP آنلاین می‌گیرید و می‌توانید قهرمانان خود را از راه‌های مختلف ارتقا دهید. همیشه باید مراقب و هوشیار باشید؛ در غیر این صورت ممکن است کنترل اوضاع را از دست بدهید!

Battle Lines بهترین بازی مارول نیست. با این حال، با توجه به تعداد کم بازی‌های مارول، رقبای چندانی ندارد و بدون شک بهترین بازی مارول اندروید است که نبردها در یک موقعیت دشوار ۳×۴ انجام می‌شود. بازی Battle Lines برای چند ده ساعت مناسب است، پیش از اینکه المان‌های پرداخت درون برنامه‌ای مانع انجام کارتان شوند.

دانلود بازی Battle Lines برای اندروید

بازی Contest of Champions

بازی مارول

Contest Champions یا نبرد قهرمانان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مارول است. هدف این است که تا حد امکان تعداد قهرمانان مارول بیشتری را جمع‌آوری کنید و از آن‌ها برای نبرد با افراد شرور استفاده کنید. این بازی همچنین دارای مکانیک بازی‌های جنگی ساده، حالت چند نفره آنلاین و نوعی حالت عملیات جنگی است. یادگیری مانند اکثر بازی‌های Freemium کار دشواری نیست. مکانیک‌های جنگی نیز مناسب هستند. The Marvel Contest of Champions یک سری بازی نفس گیر است که اکثر ابرقهرمانان مارول را در خود جای داده است. بخش بزرگی از بازی جمع‌آوری کاراکترها است. در بازی سطوح مختلفی وجود دارد که هر یک از آن‌ها درجه پیچیدگی متفاوتی دارند. نکته جالب در مورد بازی این است که هر روز ماموریت‌های جدیدی اضافه می‌شوند؛ بنابراین بازیکنان می‌توانند هر بار که وارد بازی می‌شوند از چیز جدیدی لذت ببرند.

دانلود بازی Contest of Champions برای اندروید

دانلود بازی Contest of Champions برای iOS

بازی Future Fight

Future Fight یکی دیگر از بازی‌های بسیار محبوب مارول است. این عنوان، یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) اکشن است. شما انواع قهرمانان و خائنان مارول را جمع‌آوری می‌کنید، آن‌ها را به اندازه تمام توانشان قدرتمند می‌کنید و با افراد شرور مبارزه می‌کنید. این بازی مارول تا حدی شامل ویژگی‌های فن سرویس (Fan service) که برای خوشایند مخاطبان به آثار اضافه می‌شوند است، اما این روزها بیشتر بازی‌های مارول همینطور هستند. این بازی مارول در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و مبتنی بر پرطرفدارترین داستان‌هاست؛ جایی که ابرقهرمانان زمان‌های مختلف با هم متحد می‌شوند.

دانلود بازی Future Fight برای اندروید

دانلود بازی Future Fight برای iOS

بازی مارول Puzzle Quest

Puzzle Quest یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوگل‌پلی است. در این بازی می‌توانید کاراکترهای مختلفی از بین قهرمانان و خائنان جمع‌آوری کنید، در برخی بازی‌های آنلاین شرکت کنید و در همه ماموریت‌های مختلف بازی کنید. شما به کمک تیمتان باید پازل‌های مختلف را حل کنید، اما دشمنان شما می‌خواهند شهر را به آشوب بکشند. این بازی همچنین برای غنائم بیشتر، از وقایع هفتگی، روزانه و ماهانه برخوردار است. گرافیک آن HD با صدای عالی است. Puzzle Quest یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای و کمی ساده محسوب می‌شود که با این حال برای گذراندن وقت عالی است.

دانلود بازی Puzzle Quest برای اندروید

دانلود بازی Puzzle Quest برای iOS

بازی Strike Force

بازی مارول

بازی مارول Strike Force یکی از بازی‌های جدید و همه‌کاره مارول است. شما دار و دسته‌ای از خائنان و قهرمانان مورد علاقه خود را جمع می‌کنید و سپس با افراد شرور می‌جنگید. البته تیم شما باید تا حدی بزرگ باشد که بتوانید با دشمن مقابله کنید. در مقابل، اگر گروه بزرگ‌تری را با اعضای زیادی انتخاب کردید، مدیریت و هدایت این گروه چالش‌برانگیز است. روش صحیح این است که ابتدا باید حریف خود را بشناسید و همیشه مطابق آن در بازی بجنگید. این بازی همچنین دارای مکانیک RPG موبایل و گرافیک نسبتا مناسب است. برخی این بازی را با Star Wars Galaxy of Heroes مقایسه کرده‌اند. هر دوی این بازی‌ها بسیار جالب توجه هستند. متأسفانه المان‌های پرداخت درون برنامه‌ای بازی در نوسان است؛ بعضی اوقات آن‌ها وحشتناک هستند و بعضی اوقات اینطور نیستند. در واقع بستگی دارد FoxNext در هر به‌روزرسانی مشخص تصمیم دارد چه کاری انجام دهد.

دانلود بازی Strike Force برای اندروید

دانلود بازی Strike Force برای iOS

بازی مارول Deadpool

بازی مارول

مانند فیلم مارول Deadpool، بازی ویدیویی اندرویدی Deadpool یک اثر خارق‌العاده از دنیای سینمایی مارول است. درست مثل فیلم، نسخه اندرویدی بازی ویدیویی پر از صمیمیت و خنده مخاطبان است. با افزایش محبوبیت Deadpool، عرضه بازی مارول Dead pool برای اندروید ضروری بود. گیم‌پلی و کارهای گرافیکی، رنگ‌ها و سکانس‌های اکشن بسیار عالی هستند. مراحل مانند فیلم‌های مارول بسیار خوب طراحی شده‌اند. سناریو فراتر از تصور است. این بازی نقطه نظرات مثبتی از مخاطبان دریافت کرد. بازیکنان و مخاطبان از بازی به خاطر شجاعت، طنز و خط داستانی آن که درست مانند فیلم اصلی Deadpool با بازی رایان رینولدز است تقدیر می‌کنند.

بازی مارول Deadpool در بین بازیکنان در تمام سنین و نژادها دارای رتبه برتر است. اما گاهی اوقات بازی می‌تواند بسیار مشکل باشد. شانس برنده شدن شما ۵۰٪ است. از آنجا که با بازیکنان بین‌المللی بازی می‌کنید و کاملا از مهارت‌های آن‌ها آگاه نیستید، بهتر است در ابتدا از تشکیل یک تیم بزرگ اجتناب کنید. بهترین قسمت در مورد بازی این است که مراحلی وجود دارند که می‌توانید قبل از ورود به بازی اصلی در آن‌ها تمرین کنید. بنابراین می‌توانید استراتژی‌های خود را طرح‌ریزی کنید و مهارت‌هایتان را ارتقا دهید. این ویژگی در بسیاری از بازی‌های موجود یافت نمی‌شود.

بازی Ultimate Superhero Avenger Immortal Gods Arena

بازی مارول

Ultimate Superhero Avenger Immortal Gods Arena War یک تجربه خارق‌العاده برای هواداران وفادار مارول فراهم می‌کند. با این حال، بازی با پیش رفتن مراحل، پیچیده می‌شود. این عنوان سکانس‌های جنگی باورنکردنی را ارائه می‌دهد و با گیم‌پلی‌اش بازیکنان خود را راضی خواهد کرد. در این بازی مارول قهرمانان واقعی، ابرقهرمانان و همچنین کاراکترهای کمیک که از سبک‌های رزمی کهن از جمله کاراته، کونگ‌فو، موی‌تای و غیره استفاده می‌کنند وجود دارند. بازی به دیتاهای کمتری نیاز دارد؛ بنابراین نصب آن آسان است. در این عنوان، برای مبارزه با تیم حریف خود باید استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی را تدوین کنید. هر دور نبرد، یک برنده خواهد داشت. هدف نهایی بازی محافظت از جهان در برابر صدمات است. این بازی به فهرست بهترین بازی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۹ راه یافته است.

دانلود بازی Ultimate Superhero Avenger Immortal Gods Arena War برای اندروید

بازی Amazing Spider-Man 2

بازی مارول

در Amazing Spider-Man 2، بازیکنان جلوی جرائم را می‌گیرند و اگر با موفقیت این کار را انجام دهند، پاداش دریافت می‌کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند تاراندازها را بهبود دهند تا بتوانند نحوه عملکرد آن را کنترل کنند. از ویژگی‌های برجسته این است که بازیکنان به خانه پیتر پارکر (Peter Parker) دسترسی دارند و در آنجا می‌توانند ماموریت‌هایی از خط داستانی و همچنین وسایل و تجهیزات خریداری کنند. در این بازی مارول، بازیکنان می‌توانند از تلفن هوشمند خود برای دسترسی به نقشه استفاده کنند؛ بنابراین آن‌ها در مورد فعالیت‌هایی که در هر منطقه در یک زمان خاص اتفاق می‌افتد، اطلاعات کسب می‌کنند. بازی سهم مساوی از سکانس‌های اکشن، جلوه‌های بصری عالی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز را در اختیار شما قرار می‌دهد. Amazing Spider-Man 2 در سراسر جهان ۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرده و مورد قبول مخاطبان و منتقدین قرار گرفته است.

دانلود بازی Amazing Spider-Man 2 برای اندروید

بازی‌های جنگی مارول تجربه و بهترین مهارت‌ها را برای زندگی در اختیار شما قرار می‌دهند. اخیرا به دلیل پیشرفت تکنولوژی، بازی کردن با روبات‌ها و ابرقهرمانان از همیشه راحت‌تر شده است. منتظر چه هستید؟ بازی مارول مورد علاقه خود را انتخاب و آن را دانلود کنید و همین حالا بازی را شروع کنید!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا