مهمان امشب برنامه دورهمی شنبه ۹ فروردین ۹۹ کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره مهمان امشب برنامه دورهمی شنبه ۹ فروردین ۹۹ توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” ویژه نوروز ۹۹ ، شب گذشته جمعه ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، از فصل چهارم این مجموعه پرطرفدار و پربیننده تلویزویونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی ، میزبان امیرحسین آرمان ، بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مهدی دارابی ، خواننده موسیقی پاپ بود!

مهمان امشب برنامه دورهمی شنبه ۹ فروردین ۹۹ ، بنیامین بهادری ، خواننده موسیقی پاپ می باشد.

بنیامین بهادری متولد ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران است. لازم به بیان است نام اصلی بنیامین ، ” وحید بهادری ” می باشد! بنیامین از دوره ی کودکی علاقه بسیاری به یادگیری موسیقی داشت. وی ۱۶ سال سن داشت که به شعر و موسیقی روی آورد. بنیامین در ۱۹ سالگی به یادگیری ساز گیتار پرداخت و پیش از شروع به فعالیت موسیقایی حرفه‌ ای به ترانه‌ سرایی می‌ پرداخت؛ وی سپس به‌ صورت حرفه‌ا ی آهنگ‌ سازی را آغاز کرد.

اولین آلبوم  رسمی بنیامین، آلبوم ” ۸۵ ” نام داشت! این آلبوم موسیقی به صورت اتفاقی توسط تنظیم کننده آن لو رفت! همچنین قطعه آهنگ ” دنیا دیگه مثل تو نداره ” در این آلبوم موسیقی، شروعی بر شهرت تمام نشدنی بنیامین بود! شهرتی که بنیامین را هنوز هم با این آهنگ می شناسند! بنیامین تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده ی برنامه پرداخته‌ است.

بنیامین بهادری در سال ۱۳۸۹ شمسی با ” نسیم حشمتی ” ازدواج کرد اما متاسفانه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ شمسی، بنیامین بهادری در حال رانندگی، دچار تصادف می شود و در این حادثه، همسر خود یعنی نسیم حشمتی را از دست می دهد! نیامین پس از وی و در سال ۱۳۹۴ شمسی با ” شایلی محمودی ” ، همسر دوم خود ازدواج می کند.

در انتها لازم به بیان است برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” با اجرا و کارگردانی مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون، دارای کوری عظیم می باشد! تاکنون سه فصل از برنامه تلویزیونی دورهمی از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است. البته لازم به بیان است این روزها که با موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور مواجه هستیم، این برنامه تلویزیونی با رعایت تمامی نکات بهداشتی تهیه و تولید می شود.

اینستاگرام بنیامین بهادری:
https://www.instagram.com/benyaminmusic/

بیشتر بخوانید:

دانلود آهنگ لالایی‌ هامون از بنیامین بهادری + متن آهنگ و موزیک ویدیو

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا