خلاصه داستان فیلم نامو (بیگانه) فیلم راه یافته به جشنواره برلین + اسامی بازیگران

در این مطلب، درباره فیلم سینمایی ” نامو ” (بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی ور در اولین حضور بین المللی خود که توانست برای حضور در بخش ” فروم ” جشنواره برلین پذیرفته شود، توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم ” نامو ” (بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی ور، در اولین حضور بین المللی خود منتخب هفتادمین دوره جشنواره برلین شد.

فیلم ” نامو ” (بیگانه) به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و طهورا ابولقاسمی و به سرمایه گذاری نوید محمدزاده و پژمان بازغی تولید شده است. این فیلم دومین همکاری نوید محمد زاده و پژمان بازغی بعد از فیلم ” ناهید ” محسوب می‌ شود و امسال با فیلمسازان مطرح جهان در بخش فروم برلینانه رقابت خواهد کرد. بخش فروم (Forum) برلیناله، با تاکید بر آثار فیلم‌ سازان جوان از سرتاسر نقاط دنیا می باشد! لازم به بیان است در سال‌ های مختلف، فیلمسازان شاخصی با فیلم‌ های‌ خود در این بخش حضور داشته‌ اند!

بختیار پنجه ای ، سویل شیرگیر ، نادر مهدی لو ، ناصر هاشمی ، هادی افتخارزاده ، فیروز عاقلی ئ تارا آقاجانی بازیگران فیلم بیگانه هستند. پخش این فیلم با شرکت آرت هود اینتریمنت به نشانی اینترنتی https://www.arthoodentertainment.com می باشد.

سایر عوامل فیلم فیلم ” نامو ” (بیگانه) عبارتند از:

  • مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته
  • تدوین: جعفر پناهی
  • صدابردار: عبدالرضا حیدری
  • صداگذار: حسین قورچیان
  • مدیرتولید: سامان ایرانزاده
  • دستیار کارگردان: امیر اطمینان
  • مدیر روابط عمومی : علی پاکزاد

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
تفرقه افکنی قومیتی محکوم باید گردد
تفرقه افکنی قومیتی محکوم باید گردد
4 سال قبل

متاسفانه این فیلم درباره عدم درک کامل اهالی فهیم آذربایجان ساخته شده است که قادر به درک و فهم رنج معلم درستکار کُرد مهابادی نیستند. این در حالی است “علی دایی” سه روستای زلزله‌زده در کرمانشاه را ساخته و بازسازی کرده است و این نشان از دوستی و محبت قوم ترک و قوم کُرد دارد. ولی چنین فیلم‌هایی نشان از ایجاد تفرقه در بین قومیت‌ها دارند. باید هوشیار بود.

دکمه بازگشت به بالا