میثم بائو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که به ویروس کرونا مبتلا شده است، کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره میثم بائو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که به ویروس کرونا مبتلا شده است، خواهیم خواند! با ما همراه باشید. میثم بائو ، بازیکن سابق تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران که در رزومه ورزشی خود، حضور در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز دیده می شود، چند روزی است به بیماری کرونا مبتلا شده است و روزهای سختی را گذرانده است!

این بازیکن شمالی فوتبال ایران (متولد ۲۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ شمسی در قائمشهر) اکنون در بیمارستانی در شهر ساری بستری است و به گفته او احتمالا در روزهای آینده به بخش منتقل شود.

در تماسی که خبرنگاران با بائو تماس داشتند تا از وضعیت جسمانی وی باخبر شوند، با صدایی که کاملا نسبت به قبل تغییر کرده بود، گفت: ” ۱۰ روزی است درگیر این بیماری شده ام. وخامت حالم زیاد بود و به همین خاطر از ۶ روز پیش در بخش CCU بستری شدم. امروز کمی بهتر هستم و اگر شرایطم همینطور رو به بهبود باشد، فردا به بخش انتقال پیدا می کنم. “

شیوع ویروس کرونا در ایران و کشورهای دیگر جهان ، باعث شده است تا بسیاری از افراد جامعه درگیر این بیماری شوند و ورزشکاران نیز از این قاعده استثنا نیستند. برای میثم بائو ، ستاره سابق و ارزنده فوتبال ایران نیز آرزوی سلامتی و شفای عاجل داریم.

در انتها بد نیست بدانید وی سابقه عضویت در تیم‌ های فوتبال تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، الشعب امارات ، راه آهن ، ابومسلم ، پرسپولیس تهران  و نساجی را دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا