نامه های کودکانه برای سردار قاسم سلیمانی

نامه های کودکانه برای سردار قاسم سلیمانی از زبان بچه ها را در اینجا می خوانید، نامه هایی که بچه ها با دلهای پاکشان برای سردار عزیز نوشته اند. در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی کودکان ایرانی نامه هایی برای این شهید بزرگ نوشته اند ، تعدادی از نامه هایی که آنها از عمق وجودشان برای این سردار بزرگ نوشته اند را در اینجا می خوانیم .باشد که راه این عزیز ادامه داشته باشد .

«نامه های کودکانه برای سردار »

فاطمه برای سردار رشید و شهید ایران این گونه می نویسد:

“سلام حاج قاسم”

جمعه بود و ۱۳ دی ماه که خبر شهادت شما را شنیدم، خیلی خیلی ناراحت شدم که قهرمان دنیا به شهادت رسید.

خیلی غمگین کننده است که یک آدم خوب و با ایمان به شهادت برسد، شما شهیدی پر افتخار برای کشور ایران هستید. تمام مسلمانان جهان شما را دوست دارند، از اینکه شما آدم های بد و ظالم را از بین می برید به شما افتخار می کنم. شما یک سرباز واقعی برای امام زمان بودید. شهادت تان مبارک.»

آری سردار رشید اسلام برای کودکان این سرزمین آن قدر دوست داشتنی و صمیمی بود که او را با نام حاج قاسم صدا می کردند، خدانگهدار ای الگوی ماندگار برای نسل پنجم انقلاب و همین ها راهت را ادامه خواهند داد و اجازه نمی دهند پرچم بر زمین بماند.

ریحانه نیز این طور نوشته است؛ سردار دوستت دارم. سردار سلیمانی آدم راست‌گویی بود.

نامه های کودکانه برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

نامه های کودکانه برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانش‌آموز دیگری نوشت؛ سردار سلیمانی چهل سال برای ما تلاش کرد.من سردار سلیمانی را خیلی دوست دارم. ترامپ او را شهید کرد و….

 

 

 سردار سلیمانی مرد خیلی خوبی بود

ثنا دانش‌آموز دیگری نوشت؛ سردار سلیمانی مرد خیلی خوبی بود… من خیلی ناراحت شدم که سردار سلیمانی شهید شد….

نامه های کودکانه برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی من آروز می‌کنم شما در بهشت باشید

 

طراوت دانش‌آموز دیگری نوشت؛ سردار عزیز وقتی مادرم شنید که شما شهید شدین آن  شب خواب هم به چشم‌هایم نیامد… من آرزو می‌کنم شما در بهشت باشید و بتوانید یک استراحت کنید…

نامه های کودکانه برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار گریه کردم

هستی دانش‌آموز دیگری نوشت؛ سردار سلیمانی چهل سال در کشور ایران برای ما زحمت کشید. و در آخر آمریکایی‌ها در عراق به سردار سلیمانی موشک پرت کردند. من وقتی صبح فهمیدم سردار سلیمانی شهید شده است بسیار گریه کردم. سردار سلیمانی بسیار مرد بزرگ و با معرفتی بود. او مرد بزرگی برای خودش بود. سردار سلیمانی واقعا سردار بزرگی بود. او برای مردم ایران، بسیار زحمت کشید. سردار سلیمانی ساعت دو بامداد شهید شد. آرزوی سردار سلیمانی این بود که شهید شود و به آرزویش رسید…

از شما تشکر می کنیم

ماهک ادهمی نیز در نامه خود از سردار بخاطر رشادت هایش تشکر کرده :

اینکه سرداری موضوع نامه دانش‌آموزان می‌شود نشان می‌دهد سردار سلیمانی فردی محبوب در میان همه ایران بود و مردم نیز هیچ‌گاه ازخودگذشتگی‌هایش را فراموش نخواهند کرد…

 

و اما عابدین ، این کودک ۸ ساله گیلانی با ابراز علاقه به سردار سلیمانی تنها آرزویش را ملاقات او عنوان کرده و در فکر انتقام سخت از جنایتکاران آمریکایی برآمده است.

نامه های کودکانه برای سردار
نامه های کودکانه برای سردار

محمدمهدی قربان‌زاده دانش آموز کلاس سوم در ابتدای نامه خود نوشت: قاسم سلیمانی راهت ادامه دارد.

وی در ادامه این نامه آورده است: درست است که تو شهید شده‌ای اما هنوز در کنار ما هستی.سردار قاسم سلیمانی تو قهرمان کشور بودی.شنیده‌ام که آمریکا موشک بزرگی به طرفت پرتاب کرده است و به همین سبب مردم ایران عزیز عصبانی شده‌اند و می‌خواهند حتما این کار آمریکا را جبران کنند و با صدای بلند می‌گویند “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل”

سیدامیرحسین میرسپاسی دانش آموز کلاس سوم در شهرستان درگز در دلنوشته خود نوشت: سردارسلیمانی انسان مهربانی بود و از خود می‌گذشت و با دشمنان ایران می‌جنگید.

وی ادامه داده است: سردار سلیمانی انسان فداکاری بود او بچه‌ها را خیلی دوست داشت.سردار! ما بچه‌ها هم شما را خیلی دوست داریم و ما بچه‌ها راه شما را ادامه خواهیم داد.سردار شما همیشه قهرمان ایران خواهید ماند و در دلها یاد شما باقی می‌ماند.

ماهان مجیدی فر دانش آموز کلاس اول از مشهد نیز نوشت: سردار رزمنده‌ای شجاع بود. امام سردار را دوست داشت. او دوست داشت ایران آزاد باشد. سردار ایرانی با بدان در نبرد بود. بدان از سردار می‌ترسیدند.امروز سردار دوست داشتنی در بین ما نیست. ما سردار ایران را تا ابد دوست داریم. ما دانش آموزان راهت را ادامه می‌دهیم.

یک دانش آموز کلاس دوم از مشهد نیز در نامه خود درباره سردار شهید سلیمانی این گونه نوشت: سردار آب داد. سردار ترسو نیست. سردار ایرانی است. سردار تیر می‌اندازد. سردار شیر مرد بود. سردار، سرباز آزاده وطن است. سردار در قلب من است. من سردار را دوست دارم

هومان مقدم دانش آموز مقطع دبستان از مشهد نیز عنوان “سردار ایرانی در قلب من می‌مانی” را به نامه خود داده و در متن آن نوشته است: او مرد نامی ایران است، من او را می‌شناسم. او را در رسانه دیده بودم.

او سرداری نامدار، دیندار و با ایمان بود. او مبارز بیرون مرز بود. بی تردید ایران بدون او یتیم است. من سردار را دوست دارم. زنده باد نام سردار ایرانی.

فاطمه بیات دیگر دانش‌آموز خراسانی کلاس دوم نیز در نامه خود نوشت: با نام ایزد دانا ما سرداری را از دست دادیم، او از مردان نامی ایران بود. این سردار انسانی دانا بود.این سردار با ادب، ترسو نبود. ما این سردار ایرانی را دوست داریم. سردار سلیمانی برای ما تا ابد زده است، ایران ما سربازان نیرومند دارد.ایران آباد، ایرانی بیدار است.

امیرحسین بخشایش دانش‌آموز کلاس سوم دبستان از درگز نیز در دلنوشته خود درباره سردار سلیمانی و مردم ایران نوشت: حاج قاسم دفاع از میهن کرد. حاج قاسم از خود گذشته سرداری بود که مرد بزرگ و شریفی بود. او ایران را نجات داد. نام و یاد او جاودانه خواهد ماند حاج قاسم راهت ادامه دارد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
ریحانه ناصری فر
ریحانه ناصری فر
3 سال قبل

راه ادامه دارد
تا وقتی ظلم باشد شهادت هم هست

دکمه بازگشت به بالا