همسر اول بنیامین بهادری خواننده پاپ که بود؟ + علت فوت و عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره همسر اول بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ و همچنین علت فوت وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بنیامین بهادری ، خواننده موسیقی پاپ ، آهنگساز و ترانه سرا با نام اصلی ” وحید بهادری ” ، متولد ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران می باشد. بنیامین از دوره ی کودکی علاقه بسیاری به یادگیری موسیقی داشت. وی ۱۶ سال سن داشت که به شعر و موسیقی روی آورد. وی در مصاحبه ای این چنین می گوید: ” جالب است بدانید در ۱۸ سالگی، رتبه‌ چهارم بهترین شاعر زیر ۳۰ سال را کسب کردم! و از دوران دبستان در گروه های سرود و آواز مدرسه نفر اول بودم. “

بنیامین در ۱۹ سالگی به یادگیری ساز گیتار پرداخت و پیش از شروع به فعالیت موسیقایی حرفه‌ ای به ترانه‌ سرایی می‌ پرداخت؛ وی سپس به‌ صورت حرفه‌ ای آهنگ‌ سازی را آغاز کرد. بنیامین دانشجوی انصرافی مقطع لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می باشد.

نسیم حشمتی

اولین آلبوم رسمی بنیامین، آلبوم ” ۸۵ ” نام داشت! این آلبوم موسیقی به صورت اتفاقی توسط تنظیم کننده آن لو رفت! همچنین قطعه آهنگ ” دنیا دیگه مثل تو نداره ” در این آلبوم موسیقی، شروعی بر شهرت تمام نشدنی بنیامین بود! شهرتی که بنیامین را هنوز هم با این آهنگ می شناسند! بنیامین تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده ی برنامه پرداخته‌ است.

اما درباره زندگی شخصی بنیامین بهادری بد نیست بدانید وی در سال ۱۳۸۸ شمسی با ” نسیم حشمتی ” ازدواج کرد. بنیامین در این باره می گوید: ” من و نسیم از سال ۱۳۷۹ شمسی با هم آشنا بودیم و سال ۱۳۸۸ شمسی با هم عقد کردیم،! این بنیامین و نسیم، در ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰ شمسی، صاحب دختری به نام ” بارانا ” شدند.

همسر اول بنیامین بهادری و بارانا

اما متاسفانه در ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۲ شمسی، در حالی که ” نسیم حشمتی ” راننده ماتیزی بود که همسر خود یعنی بنیامین و دختر وی نیز در داخل ماشین بودند، در یکی از خروجی‌ های اتوبان همت دچار تصادف شدید می شوند! یک پژو ۲۰۶ با سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و به شدت هر چه تمام از پشت به آن ها می زند! سرعت ۲۰۶ به حدی بالا بود که خودروی ماتیز پس از سه دور چرخش، روی تپه های اتوبان همت پرت می شود! ” نسیم حشمتی ” پس از انتقال به بیمارستان به علت خونریزی داخلی فوت می کند.

بنیامین پس از مرگ همسر خود یعنی ” نسیم حشمتی ” آهنگ ” یه خونه را ” به یاد وی اجرا کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا