همسر دوم بنیامین بهادری کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره همسر دوم بنیامین بهادری ، خواننده موسیقی پاپ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بنیامین بهادری ، خواننده موسیقی پاپ و همچنین آهنگساز و خواننده ، مهمان برنامه دورهمی شنبه ۹ فروردین ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی می باشد.

درباره بنیامین بهادری بد نیست بدانید بنیامین متولد ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران است. لازم به بیان است نام اصلی بنیامین ، ” وحید بهادری ” می باشد! بنیامین از دوره ی کودکی علاقه بسیاری به یادگیری موسیقی داشت. وی ۱۶ سال سن داشت که به شعر و موسیقی روی آورد. بنیامین در ۱۹ سالگی به یادگیری ساز گیتار پرداخت و پیش از شروع به فعالیت موسیقایی حرفه‌ ای به ترانه‌ سرایی می‌ پرداخت؛ وی سپس به‌ صورت حرفه‌ا ی آهنگ‌ سازی را آغاز کرد.

همسر دوم بنیامین بهادری

اولین آلبوم  رسمی بنیامین، آلبوم ” ۸۵ ” نام داشت! این آلبوم موسیقی به صورت اتفاقی توسط تنظیم کننده آن لو رفت! همچنین قطعه آهنگ ” دنیا دیگه مثل تو نداره ” در این آلبوم موسیقی، شروعی بر شهرت تمام نشدنی بنیامین بود! شهرتی که بنیامین را هنوز هم با این آهنگ می شناسند! بنیامین تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده ی برنامه پرداخته‌ است.

شایلی محمودی

اما درباره زندگی شخصی بنیامین بهادری بد نیست بدانید وی در سال ۱۳۸۹ شمسی با ” نسیم حشمتی ” ازدواج کرد اما متاسفانه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ شمسی، بنیامین بهادری در حال رانندگی، دچار تصادف می شود و در این حادثه، همسر خود یعنی نسیم حشمتی را از دست می دهد!

بنیامین  پس از وی و در سال ۱۳۹۴ شمسی با ” شایلی محمودی ” ، همسر دوم خود ازدواج می کند؛ مراسم این دو در کشور ایالات متحده آمریکا انجام شد! شایلی متولد خرداد ماه سال ۱۳۷۰ شمسی می باشد؛ همچنین خانواده شایلی محمودی در کشور ایالات متحده آمریکا زندگی می کنند. بنیامین در آن زمان خبر ازدواج دوم خود را به رسانه‌ ها اعلام کرد.

لازم به بیان است بنیامین از همسر اول خود، صاحب دختری به نام ” بارانا ” است. همچنین بنیامین و شایلی در ۲۷ مهر ماه سال ۱۳۹۶ شمسی ، صاحب فرزند پسری به نام ” بن سان ” در ایالات متحده آمریکا شدند؛ و نیز دومین فرزند این زوج هم در ۱۱ آذر ماه سال ۱۳۹۷ شمسی به نام ” شایمین ” در ایران به دنیا آمد.

جالب است بدانید بنیامین در سال ۱۳۹۵ شمسی با همسر خود یعنی شایلی در فیلم سینمایی ” سلام بمبئی ” در کنار محمدرضا گلزار به ایفای نقش پرداخت!

شایلی محمودی

آدرس اینستاگرام شایلی محمودی

https://www.instagram.com/i.shaily

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا