همسر ریما رامین فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره همسر ریما رامین فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ریما رامین فر ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین بازیگر نقش ” هما ” در مجموعه تلویزیونی ” پایتخت ” به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده می باشد. ریما  متولد سال ۱۳۴۹ شمسی در شهر تهران است.

ریما در دوره ی نوجوانی و جوانی علاقه ی خاصی به فعالیت در عرصه ی بازیگری داشت! او در مصاحبه ای در این باره می گوید: ” با حضور در کلاس‌ های استاد حمید سمندریان و توضیحات ایشان در مورد علم بازیگری، نگاهم به دنیای بازیگری تغییر کرد! “ نخستین کار حرفه‌ ای او به عنوان بازیگر در عرصه ی تئاتر، نمایش ” شب بخیر مادر ” نوشته ی مارشا نورمن به کارگردانی حامد محمدطاهر بود که در سال ۱۳۷۵ شمسی در تئاتر شهر به اجرا درآمد.

ریما رامین فر در سال ۱۳۷۹ شمسی و با بازی در فیلم سینمایی ” نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ ” به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی ابوالحسن داوودی و به نویسندگی پیمان قاسم‌ خانی و ابوالحسن داوودی پا به دنیای سینما گذاشت.

درباره زندگی شخصی ریما رامین فر بد نیست بدانید ریما در سال ۱۳۸۲ شمسی با امیر جعفری در فیلم سینمایی ” نان، عشق و متور ۱۰۰۰ ” آشنا شد! آن ها پس از مدتی با هم نامزد شدند؛ تا اینکه پس از گذشت ۸ سال با یکدیگر ازدواج کردند. ریما و امیر صاحب یک فرزند پسر به نام ” آیین ” می باشند! آیین متولد سال ۱۳۸۶ شمسی است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا