همسر سروش رفیعی بازیکن فوتبال کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره همسر سروش رفیعی بازیکن پست هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در ابتدا درباره سروش رفیعی بد نیست بدانید او متولد ۴ فروردین ماه سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر شیراز می باشد! سروش در پست هافبک برای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان بازی می‌ کند.

جالب است بدانید روز گذشته ، ۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، شجاع خلیل‌ زاده ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران که مهمان برنامه تلویزیونی ” نوروز فوتبالی ” در شبکه ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بود، خبر ازدواج سروش رفیعی را رسانه ای کرد! شجاع خلیل‌ زاده ضمن تبریک به سروش ، برای او آرزوی موفقیت در زندگی مشترک خود داشت. بد نیست بدانید براساس اعلام برخی منابع خبری در شبکه های اجتماعی، همسر شجاع خلیل زاده یکی از اقوام سروش رفیعی می باشد!

 

اما در ادامه، این اتفاق سبب شد تا سروش رفیعی نیز به روی خط تلفنی برنامه زنده ی ” نوروز فوتبالی ” شبکه ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بیاید و خبر ازدواج خود را تایید نماید.

سروش رفیعی ، هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران و هافبک کنونی تبم فوتبال سپاهان اصفهان که به شهر شیراز سفر کرده بود، در روز تولد خود، مراسم عقد و تولد خود را نیز برگزار کرد! لازم به بیان است تاکنون اطلاعاتی درباره همسر سروش رفیعی منتشر نشده است!

سروش ، شجاع خلیل زاده و پدر و مادر سروش رفیعی

بد نیست بدانید سروش فوتبال خود را با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کرد و به آنها کمک کرد تا رتبه خود را در لیگ برتر فوتبال ایران در سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ شمسی ارتقا دهند! او مدتی بعد به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست. وی در تابستان سال ۱۳۹۴ شمسی، قراردادی دو ساله را با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای گذراندن دوره ی سربازی در این باشگاه ورزشی به امضا رساند.

بد نیست بدانید کارت معافیت از سربازی سروش در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل شد و این اتفاق سبب بروز حاشیه هایی نیز برای او شد! سروش در این اتفاق بسیار تلاش کرد تا ثابت کند که بی گناه است و واقعا پدر او بیمار می باشد و معافیت وی از خدمت سربازی نیز به همین دلیل است اما… در نهایت سروش برای گذراندن دوره سربازی خود عازم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شد!

جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال یکی از جنجالی‌ ترین پرونده‌ های فساد در فوتبال جمهوری اسلامی ایران بود که در آن کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان فوتبال جمهوری اسلامی ایران باطل شد! در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ شمسی یک باند تبهکار دستگیر شد! این باند تبهکار با سندسازی و جعل اسناد، اقدام به گرفتن کارت پایان خدمت سربازی برای معافیت از خدمت سربازی می‌ کردند،؛ اعضای این باند در بخشی از اعترافات خود بیان کردند که با برخی از تیم‌ های فوتبال و همچنین بازیکنان فوتبال ایرانی همکاری داشته‌ اند!

سروش چیزی در حدود یک سال و نیم در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز حضور داشت؛ او در ۳۹ بازی توانست ۵ گل به ثمر رساند و بازی های زیبایی نیز از خود به نمایش گذارد!

سروش در ژانویه ی سال ۲۰۱۷ میلادی، با قراردادی شش ماهه به باشگاه ورزشی پرسپولیس تهران در لیگ برتر خلیج فارس ایران پیوست؛ به او شماره ۷ این تیم فوتبال داده شد! شماره ای که پیش از او، به افتخار اسطوره ی بازنشسته باشگاه ورزشی پرسپولیس، یعنی علی پروین بایگانی شده بود! سروش در ۱۴ بازی توانست ۳ گل به ثمر رساند.

سروش در تابستان سال ۱۳۹۶ شمسی، با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال الخور کشور قطر پیوست و در این تیم نیز شماره ی ۷ را به تن کرد! در پایان فصل، باشگاه ورزشی الخور کشور قطر، یک بازیکن جایگزین برای او جذب کرد و سروش قرارداد خود را با این باشگاه ورزشی تمدید نکرد! بد نیست بدانید قرارداد سروش با تیم فوتبال الخور قطر برای یک فصل حضور در این تیم فوتبال و بازی به مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان بود؛ این در حالی بود که باشگاه ورزشی پرسپولیس تهران حاضر نبود بیش از یک میلیارد تومان به او بدهد! همین اتفاق سبب شد تا هوادران تیم فوتبال پرسپولیس تهران تا مدت ها او را با نام ” پولکی ” مورد خطاب قرار دهند!

اما این ماجرا همیشگی نبود! سروش رفیعی در تیر ماه سال ۱۳۹۷ شمسی با قراردادی یک و نیم ساله، به تیم فوتبال پرسپولیس تهران بازگشت! در توافق میان او و باشگاه ورزشی پرسپولیس تهران ، این گونه درج شد که به دلیل محرومیت انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس ، او یک نیم‌ فصل در تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی کند و از نیم‌ فصل دوم لیگ هجدهم خلیج فارس ایران ، برای تیم فوتبال پرسپولیس تهران به میدان برود.

حضور سروش رفیعی در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران

سروش در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی توسط کارلوس کی‌ روش به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد. بد نیست بدانید او اولین بازی خود را در یک بازی دوستانه در مقابل تیم ملی فوتبال کشور کره جنوبی در ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی انجام داد. او در دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی توسط کارلوس کی‌ روش به ترکیب تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام ملت‌ های آسیا ۲۰۱۵ میلادی فراخوانده شد.

آدرس اینستاگرام سروش رفیعی

https://www.instagram.com/soroush_rafiei

 

۳.۵ ۲ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا