همسر سینا درخشنده خواننده موسیقی پاپ کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره همسر سینا درخشنده خواننده موسیقی پاپ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سینا درخشنده ، خواننده جوان موسیقی پاپ متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۷۱ شمسی در شهر شیراز می باشد. سینا فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته عمران است.

همسر سینا درخشنده

سینا فعالیت خود را در عرصه ی خوانندگی از سال ۱۳۹۱ شمسی و وقتی تنها ۲۰ سال سن داشت، با نواختن ساز آغاز کرد! سینا در آغاز فعالیت خود، شروع به تولید چند ترک موسیقی کرد؛ اما متاسفانه این ترک ها بازتاب چندانی نداشت! سینا پس از مدتی تمرین و فعالیت گسترده بر روی آهنگ های خود، در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ شمسی با انتشار قطعه آهنگ ” کوک حالم ” به شدت موفق ظاهر شد! وی سپس با انتشار قطعه آهنگ ” یار همیشگی ” مشهور و شناخته شد! او هم اکنون مشغول به فعالیت در عرصه خوانندگی می باشد و به راه خود ادامه می دهد.

درباره زندگی سینا درخشنده بد نیست بدانید وی تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد! البته لازم به بیان است برخی کانال ها در فضای مجازی با سو استفاده از عکس او و هواداران خود، تیترهای ” سینا درخشنده و همسرش ” را روی بعضی عکس های او منتشر کرده اند که این موارد صحت ندارد و کذب است.

در انتها لازم به بیان است سینا درخشنده در حال حاضر یکی از خوانندگان تحت حمایت شرکت موسیقی ” آوازی نو ” به مدیریت حسن اردستانی می باشد.

۲ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا