همسر شهید سردار قاسم سلیمانی چه کسی است؟ + عکس

همسر سردار قاسم سلیمانی سالهای زیادی است که با شهید قاسم سلیمانی ازدواج کرده است وی در سنین جوانی با شهید قاسم سلیمانی ازدواج کرده است، در طول این سال ها هیچ چیز جز فوت همسرش مانع ادامه زندگی مشترک آن ها نشده بود.

همسر شهید سردار قاسم سلیمانی چه کسی است؟ + عکس
همسر شهید سردار قاسم سلیمانی چه کسی است؟ + عکس

قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ در کرمان، نظامی است. تا دیپلم بیشتر درس نخوانده ولی حالا از سرداران انگشت شمار سپاه با درجه سرلشگری می باشد، دو فرزند دارند و از چهره های محبوب مردمی است.

در روستای قنات ملک از توابع کرمان بدنیا آمده است، از ۱۲ سالگی و پس از پایان تحصیلات ابتدایی به کرمان رفت و مشغول کار بنایی شد سپس بعدها به عنوان پیمانکار در سازمان آب مشغول بکار شد.

بعد از انقلاب ۱۳۵۷ و همزمان با کار در سازمان آب کرمان عضو سپاه افتخاری شد و با شورش کردها به مهاباد رفت و پس از بازگشت، فرمانده پادگان قدس سپاه کرمان شد.

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

اطلاعاتی از زندگی شخصی اسم و مشخصات همسر شهید قاسم سلیمانی منتشر نشده است ولی به محض دریافت این اطلاعات، همین صفحه بروز خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا