همسر فرزانه فصیحی مهمان برنامه دورهمی کیست؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره قهرمان دوی سرعت ایران یعنی فرزانه فصیحی و همسر او خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فرزانه فصیحی ، دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران و همچنین سریع ترین بانوی دونده ایرانی متولد ۱۳ دی ماه سال ۱۳۷۱ شمسی در شهر اصفهان و یک خانواده ورزشکار می باشد. پدر فرزانه والیبالیست و تنها برادر وی نیز مربی شطرنج است!

فرزانه فصیحی ازدواج کرده است و متاهل می باشد! فرزانه در مهر ماه سالجاری با سید امیر حسینی ، خبرنگار حوزه ورزشی ازدواج کرد. بد نیست بدانید سید امیر حسینی به تازگی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور رسانه ای فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. سید امیر از خبرنگاران جوان رسانه های ورزشی است و پیش از این در حوزه والیبال فعالیت داشته است.

همسر فرزانه فصیحی ، سید امیر حسینی (خبرنگار حوزه ورزشی)

لازم به بیان است سید امیر حسینی داور و بازیکن والیبال بوده است و دارای سابقه ای ده ساله در کار رسانه ای می باشد! او در روزنامه تماشاگران و سایت ورزش سه فعالیت داشته است و در چند دوره مسابقات قاره ای و آسیایی به عنوان‌ گزارشگر و خبرنگار حضور داشته است.

همسر فرزانه فصیحی ، سید امیر حسینی

در جدیدترین خبر منتشر شده در خبرگزاری های داخل و خارج از کشور، با رکوردشکنی جدید فرزانه فصیحی در در مسابقات دو‌و میدانی داخل سالن کاپ استانبول مواجه می شویم! فرزانه فصیحی، سریع ترین بانوی دونده ایرانی در مسابقات دوومیدانی ۶۰ متر داخل سالن استانبول با رکورد ۷ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد! او با این امیتاز، رکورد قبلی‌ خود را نیز بهبود بخشید!

فرزانه که به نمایندگی از کشور ایران به مسابقات بین المللی کاپ استانبول دعوت شده بود، شب گذشته (۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی) در ماده ۶۰ متر با عملکردی دیدنی در رقابت با دوندگان بزرگ آسیایی همچون ” الگا ” از کشور قزاقستان، موفق شد رکورد ملی ایران را نیز بهبود بخشد! لازم به بیان است فرزانه به ” دختر باد ” یا در مسابقات بین المللی به ” جگوار ایران ” مشهور است!

فرزانه پیش از این ، در مسابقات بین المللی ۶۰ متر داخل سالن آزاد صربستان با زمان ۷ ثانیه و ۲۹ صدم سهمیه حضور در مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کرده بود!

اما درباره فرزانه بد نیست بدانید او ورزش را به صورت جدی از ۵ سالگی و با فعالیت در ورزش ژیمناستیک شروع کرد! شاید جالب باشد که بدانید فرزانه در مقطع راهنمایی قهرمان ایران شد! او چند سال بعد و با تشویق معلم ورزش مدرسه ی خود، در مسابقه ی دو شرکت کرد و توانست رکورد دو و میدانی دختران مدارس را بشکند و دو مدال طلا را به خود اختصاص دهد! او یک سال بعد، به صورت حرفه ای وارد رشته ی دو و میدانی شد.

آدرس اینستاگرام فرزانه فصیحی

https://www.instagram.com/farzanehfasihi1

آدرس اینستاگرام سید امیر حسینی

https://www.instagram.com/sed.amiiir

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا