همسر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در پایتخت ۶ کیست؟ + اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره همسر هومن حاجی عبداللهی و همچنین زندگی شخصی وی ، بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت ۶ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. هومن حاجی عبداللهی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور متولد ٢٣ تیر ماه سال ۱۳۵۴ شمسی در شهر تهران می باشد.

درباره همسر هومن حاجی عبداللهی و همچنین زندگی شخصی وی بد نیست بدانید وی در سال ۱۳۸۱ شمسی، با سلیمه قطبی ، گوینده و مدیر دوبلاژ ازدواج کرد. سلیمه قطبی ، گوینده و دوبلور متولد دهه شصت شمسی از گویندگان با سابقه رادیو محسوب به شمار می آید.

هومن در مصاحبه ای درباره ازدواج خود و سلیمه چنین می گوید: ” من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم؛ آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم. به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم! در سال ۱۳۸۱ شمسی ما پای سفره عقد نشستیم و سال ۱۳۸۲ شمسی نیز زندگی‌ مان را زیر یک سقف شروع کردیم. ”

هومن حاجی عبداللهی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر در دانشگاه تهران مرکز در سال ۱۳۷۲ شمسی می باشد. هومن حاجی عبداللهی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ شمسی و با حضور در تئاتر نصر لال زار آغاز کرد! وی برای مدت زیادی در این عرصه فعالیت داشت. او سپس در سال ۱۳۷۱ شمسی با حضور سریال تلویزیونی ” سیاهی لشکر ” وارد دنیای تلویزیون شد. سپس در سال ۱۳۷۹ شمسی در مسابقه ” هفته به هفته ” به عنوان مجری به جلوی دوربین رفت.

هومن حاجی عبداللهی در مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌ است. از آثار دوبله وی می‌ توان به ” هیولاها علیه بیگانگان ” (در نقش دکتر سوسکه)، ” ملاقات با رابینسون‌ ها ” (در نقش پدربزرگ)، ” رئیس مزرعه ” (در نقش مایلز)، ” دنیای وحش ” (در نقش سنجاب باغ وحش)، ” آواتار : اخرین بادافزار ” (درنقش پدر ساکا و پادشاه باسیکسن)، ” باب اسفنجی شلوار مکعبی ” (در نقش باب اسفنجی)، ” شرک ۱ ” (در نقش شرک)، ” خوش قدم ” (در نقش شاهین) و ” پنج بچه‌ و شنی ” (در نقش شنی) نام برد.

هومن در سی و هفتمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه تئاتر ” ایران دو ” ، جایزه ی بهترین بازیگر مرد برای نمایش ” تناسخ سه تا سی و پنج تومن ” را کسب نمود. هومن حاجی عبداللهی با بازی در مجموعه تلویزیونی ” پایتخت ” به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری و با طراحی و بازی محسن تنابنده به شهرت رسید!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا