زمان پخش و تکرار شب گرد با اجرای محمد سلوکی از شبکه ۲ در رمضان ۹۹

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار شب گرد با اجرای محمد سلوکی از شبکه ۲ در رمضان ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید.  ” شب گرد ” عنوان ویژه برنامه شبانه شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ماه رمضان ۹۹ می باشد که هر شب روانه آنتن می شود.

زمان پخش و تکرار شب گرد در رمضان ۹۹

شب گرد ” با فرمی متفاوت قرار است اتفاق تازه ای را برای اولین بار در تلویزیون رقم بزند و آن اجرایی کردن طرح بازی با نور و تحلیل شخصیت مهمان با توجه به رنگ ها است که همراه با گفت و گو با وی انجام خواهد شد! طرحی که پیش از این تجربه نشده است و علاوه بر ایجاد سرگرمی، بعد تازه ای از شخصیت مهمان را نیز برای مخاطب روشن خواهد کرد.

محوریت این برنامه تلویزیونی، گفت و گو پیرامون فضای جهان پیش رو و سیر در حال و هوای شبانه به همراه قدری تصویرسازی ذهنی است و سعی می شود ایام پیش رو و پس از کرونا که به نظر می رسد اندکی تغییر شکل یابد، همراه با بینندگان ترسیم شود! گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می کند تا با روزهای پیش رو بهتر و ایده آل تر روبرو شویم. در این راستا از فضاسازی های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده خواهد شد.

 

برنامه شبانگاهی ” شب گرد ” به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی و کاری از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد که در شب های ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می شود و میزبان چهره های مختلف از شاخه هایی نظیر فرهنگ، هنر، ورزش، سیاست، اجتماع و… خواهد بود.

شب گرد در اینستاگرام

https://www.instagram.com/shabgardtv

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا