واکنش مهدی طارمی و سحر قریشی به انتشار عکس های آتلیه‌ ای چه بود؟

در این مطلب، توضیحاتی درباره واکنش مهدی طارمی و سحر قریشی به انتشار عکس های دو نفره در آتلیه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. چندی پیش خبری مبنی بر ازدواج ستاره سینما و ستاره فوتبال و همچنین اهدای یک خودروی BMW و و برگزاری مراسم عروسی در تالاری مجلل در رسانه ها خبرساز شده بود! همچنین پس از انتشار عکس های آتلیه‌ ای لو رفته زوج سابق مهدی طارمی و سحر قریشی در آتلیه در یک کانال تلگرامی، اکنون بسیاری منتظر واکنش این دو ستاره جنجالی هستند.

انتشار عکس های دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی، بار دیگر این دو چهره سرشناس و سلبریتی را در کانون توجهات قرار داد!  هرچند رابطه مهدی طارمی و سحر قریشی مدتی است تمام شده است، اما انتشار عکس های آتلیه‌ ای آنها مهر تأییدی است بر شایعاتی که مدت‌ ها به گوش می‌ رسید و توسط طرفین تکذیب می‌ شد!

لازم به بیان است پیش‌ تر نیز ویدیوهایی از این دو چهره سرشناس در مرکز خریدی در یکی از کشورهای عربی منتشر شده بود! هنوز این دو چهره جنجالی نسبت به انتشار عکس ها اظهار نظر رسمی نداشته اند. ظاهرا این اخبار و عکس های اخیر توسط شخص یا اشخاصی منتشر شده است که قصد تسویه حساب شخصی از هر دو طرف را داشته است!

در انتها لازم به بیان ات عکس این دو چهره سرشناس در حالی منتشر می شود که چند روز قبل، یک روزنامه ورزشی شایعاتی مبنی بر “ تیغ زدن ” خانم بازیگر از آقای فوتبالیست را با تیتری جنجالی روی جلد خود برده بود!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا