ویدئوی اجرای آهنگ کجا باید برم در کنسرت آنلاین روزبه بمانی

در این مطلب، ویدئوی اجرای آهنگ کجا باید برم در کنسرت آنلاین روزبه بمانی را خواهیم دید! با ما همراه باشید. روزبه بمانی ، خواننده موسیقی پاپ به اتفاق اعضای ارکستر خود یکشنبه شب ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در سالن همایش‌ های برج میلاد به اجرای کنسرت آنلاین یا نوروزخانه پرداخت. ​یکی از قطعاتی که روزبه بمانی در این کنسرت که یک ساعت به طول انجامید، اجرا کرد، قطعه آهنگ ” کجا باید برم ” بود که بی شک معروف‌ ترین قطعه آهنگ با صدای این خواننده موسیقی پاپ و ترانه‌ سرا به شمار می آید. ویدئوی اجرای این قطعه آهنگ در کنسرت آنلاین روزبه بمانی را در ادامه مشاهده می‌ کنید:

اجرای کنسرت‌ آنلاین یا نوروزخانه با صندلی‌ های خالی به‌ منظور ایجاد لحظات شاد برای مردم در ایام قرنطینه و همچنین تشویق آن‌ ها به ماندن در خانه و قطع زنجیره ی ابتلا به ویروس کرونا، به همت شهرداری تهران و با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مرکز همایش های برج‌ میلاد آغاز شده است و با ۱۵ اجرا ، هر شب در ساعت ۲۱ به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت.

روزبه بمانی ، خواننده موسیقی پاپ که حین اجرای آثار و صحبت‌ های خود با مردم، گاه سرفه می‌ کرد، درباره این اتفاق به مخاطبان و اعضای گروه خود گفت: ” من اگر سرفه می‌‌ کنم، تست کرونا داده‌ ام و سرفه‌ هایم حساسیت فصلی است و حال بدترین فصل به ما رسیده است و من بابت این اتفاق عذر می‌ خواهم.”

روزبه بمانی در ادامه به اتفاقات رخ داده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ” تقریبا از پاییز سال گذشته تاکنون هرچه بلایای طبیعی و غیرطبیعی و البته اتفاقات بسیار دردناک را تجربه کرده‌ ایم! “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا